Conducted in
terms:
2022, 2024
Erasmus code: 10.0
ISCED code: 0421
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Law
(for:
(in Polish) Wydział Prawa - prz.niestacjonarne)
Proseminar - Intellectual Property, Media and Advertising Law 370-AN1-2PROPIM
This course has not yet been described...
Type of course
proseminars
obligatory courses
obligatory courses
Mode
Blended learning
Prerequisites (description)
(in Polish) Profil studiów - ogólnoakademicki
Forma studiów - niestacjonarne
Rodzaj przedmiotu - proseminaria licencjackie
Dziedzina nauk społecznych, dyscyplina nauki prawne
Rok studiów/sem. - rok II/sem. IV.
Wymagania wstępne - brak.
Liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć - 16 godz. proseminarium (w tym 6 godz. zdalnie synchronicznie i 2 godz. zdalnie asynchronicznie).
Metody dydaktyczne - metoda seminaryjna, dyskusja moderowana (w ramach konsultacji), metoda pokazu (w ramach zajęć zdalnych asynchronicznych), metoda heurystyczna, metoda problemowa.
Punkty ECTS - 4.
Bilans nakładu pracy studenta - udział w zajęciach 16 godz. (w tym 6 godz. zdalnie synchronicznie i 2 godz. zdalnie asynchronicznie), przygotowanie do zajęć 62,5 godz., udział w konsultacjach związanych z zajęciami 23,5 godz. Razem: 100 godzin, co odpowiada 4 pkt ECTS
Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 37,5 godz., co odpowiada 1,5 pkt ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 62,5 godz., co odpowiada 2,5 pkt ECTS.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: