Conducted in
term:
2022
Erasmus code: 09.0
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Culture Studies
(in Polish) Antropologia mediów 430-KS2-1ANM
This course has not yet been described...
Prerequisites (description)
(in Polish) Celem zajęć z antropologii mediów jest pogłębienie wiedzy studentek i studentów z zakresu antropologii mediów, która wyrasta z antropologii nowoczesnych społeczeństw i kulturowego zwrotu w studiach nad mediami.
Zakres zajęć stanowią studia nad mediami dotyczące, w sposób szczególny, symbolicznej konstrukcji rzeczywistości i ważności symbolicznych struktur mitu i rytuału w życiu codziennym odbiorców - użytkowników.
Problematyka zajęć obejmuje różne praktyki użytkowania mediów i przypisywanie im różnorodnych znaczeń. Podstawową figurą antropologicznej refleksji nad mediami jest ich twórca i użytkownik (czasami w jednej osobie), a w konsekwencji badane będą znaczenia jakie przypisuje on/ona mediom oraz jego/jej praktyki nadawcze i odbiorcze.
Zakładamy skupienie się na figurze użytkownika mediów i dotarcie do świadectw i relacji telewidzów, internautów oraz użytkowników innych mediów. W toku kursu w tkankę zajęć wprowadzone zostaną prezentacje studenckich projektów badawczych i ich analizy,
Course coordinators
Type of course
obligatory courses
Requirements
Mode
Blended learning
Bibliography
Term 2022:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: