Conducted in
term:
2022
Erasmus code: 09.0
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Culture Studies
(in Polish) Reklama w mediach cyfrowych 430-KS2-1RMC
This course has not yet been described...
Prerequisites (description)
(in Polish) Studenci zdobędą wiedzę teoretyczną oraz praktyczną w następującym zakresie:
1. Rola emocji w reklamie digitalowej.
2. Po co nam komunikacja lifestyle'owa w social media?
3. Social media jako kanał obsługowy klienta.Social Customer Care, przewagi komunikacji zintegrowanej.
4. Dobre praktyki moderacyjne, czyli jak angażować użytkowników na Facebooku.
5. Storytelling w reklamie cyfrowej.
6. Real Time Marketing w social mediach – potencjał, wykorzystanie, case studies.
7.Oryginalność czy twórcza kradzież? Jak tworzyć oryginalne treści, gdy wszystko wydaje się skradzione? I czy oryginalność ma w ogóle sens?
8. Budowanie języka brandów w social mediach
Course coordinators
Type of course
General: obligatory courses (in Polish) specjalizacyjne | Term 2022: obligatory courses (in Polish) specjalnościowe |
Mode
General: Blended learning | Term 2022: (in Polish) zdalnie |
Bibliography
Term 2022:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: