Conducted in
term:
2022
Erasmus code: 10.0
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Management
(for:
(in Polish) Instytut Zarzadzania - prz.stacjonarne)
Marketing on the International Markets 450-ZN1-3XMRZ
This course has not yet been described...
Term 2022:
None |
Type of course
(in Polish) obowiązkowe specjalizacyjne
Prerequisites (description)
(in Polish) Celem zajęć jest uzyskanie przez studentów wiedzy związanej ze specyfiką działalności marketingowej w kontekście rynków zagranicznych, poznanie metod działania z właściwym wykorzystaniem narzędzi. Ponadto spodziewane jest nabycie określonych umiejętności związanych z rozpoznaniem warunków rynkowych i dostosowaniem do nich instrumentów marketingowych prowadzących do skutecznego oddziaływania podmiotów zagranicznych na nabywców. Studenci powinni rozumieć znaczenie działalności marketingowej na rynkach zagranicznych, mieć świadomość dynamicznych zmian w tym obszarze oraz konieczności poszerzania wiedzy na ten temat.
Course coordinators
Mode
(in Polish) w sali
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: