Conducted in
term:
2022
Erasmus code: 04.0
ECTS credits:
6
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Management
(for:
(in Polish) Instytut Zarzadzania - prz.niestacjonarne)
International Marketing 450-ZN2-2MMN
This course has not yet been described...
Prerequisites (description)
(in Polish) Celem kształcenia w zakresie przedmiotu marketing międzynarodowy jest przekazanie studentom wiedzy związanej z realizacją strategii marketingowej w warunkach konkurencyjności globalnej, zarówno w ujęciu makro, jak również na poziomie przedsiębiorstw. Studenci nabywają umiejętności analizy otoczenia międzynarodowego, zwłaszcza globalnego, a także analizy strategii umiędzynarodowienia oraz marketingu mix na rynkach międzynarodowych. Potrafią również przygotować założenia do realizacji strategii na rynku globalnym. Ponadto rozumieją potrzebę współczesnego postrzegania środowiska biznesowego przez pryzmat globalizacji.
Course coordinators
Type of course
(in Polish) kierunkowe
Mode
General: (in Polish) w sali | Term 2022: Blended learning |
Notes
Term 2022:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: