Conducted in
terms:
2023, 2024
Erasmus code: 14.3
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Management
(for:
(in Polish) Wydział Zarządzania - prz.niestacjonarne)
Marketing Research 530-ZN1-1BMA
This course has not yet been described...
Prerequisites (description)
(in Polish) Celem zajęć jest uzyskanie przez studentów wiedzy związanej pozyskaniem i wykorzystywaniem informacji rynkowych do podejmowania decyzji rynkowych, poznanie metod badawczych, a także przyswojenie sobie zasad etyki. Ponadto spodziewane jest nabycie określonych umiejętności związanych z przygotowaniem, przeprowadzeniem, analizą oraz prezentacją wyników badania rynkowego oraz ujęcie tego w formie raportu z badania.
Course coordinators
Type of course
obligatory courses
(in Polish) kształcenia ogólnego
(in Polish) kształcenia ogólnego
Mode
Blended learning
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: