PNJF2-mówienie, słuchanie 0400-HF1-2PES
Forma studiów: stacjonarne, I stopień
Rok studiów: 2
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy (MK_1)
Liczba godzin: 60 godz. / semestr zimowy
PUNKTY ECTS: 2:0
Wymagania wstępne:
zaliczone przedmioty PNJF - kurs intensywny oraz PNJF - laboratorium.
Ćwiczenia doskonalące umiejętności rozumienia ze słuchu oraz umiejętności wypowiedzi ustnej na podstawie słyszanych nagrań lub tekstów czytanych.
Ćwiczenie/doskonalenie umiejętności reagowania językowego (dyskusje, negocjacje, itp.).
Tematyka i problematyka nagrań, tekstów, dyskusji i wszelkich wypowiedzi ustnych określona w poszczególnych rozdziałach Alter Ego+ 3.
Formy weryfikacji:
Testy na rozumienie ze słuchu, wypowiedzi indywidualne na określony temat spontaniczne i przygotowywane, udział w dyskusji, itp.
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Efekty kształcenia
1. Student lub studentka potrafi pracować w grupie i reagować, używając właściwego słownictwa i struktur.
2. Student lub studentka potrafi dokonać samodzielnej analizy tekstów argumentacyjnych lub informacyjnych
3.Student lub studentka potrafi streścić słyszany dokument, wyłowić główne jak i szczegółowe informacje w proponowanych dokumentach dźwiękowych. Jest w stanie dokonać selekcji informacji.
4. Student lub studentka potrafi zabrać głos w dyskusji, ustosunkować się do tematu, wyrazić własną opinię i uargumentować swój punkt widzenia.
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę na podstawie:
- sprawdzianów (po 2 rozdziałach tematycznych,wymagane min 60% pkt., ocena semestralna to suma punktów ze wszystkich sprawdzianów)
- obecności (dopuszczalne 4 nieobecności nieusprawiedliwione+ 2 usprawiedliwione które należy obowiązkowo zaliczone na konsultacjach)
- aktywności na zajęciach.
Literatura
-Catherine Dollez, Sylvie Pons, Alter Ego 3+, manuel Hachette Livre 2013
-Catherine Dollez, Sylvie Pons, Aletr Ego 3+, cahier d’activités, Hachette Livre 2013
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: