Chemia produktów kosmetycznych 310-CS1-3PDWX-6
Profil studiów: ogólnoakademickie
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: Przedmiot do wyboru Dziedzina dyscyplina nauki: Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych, nauki chemiczne
Rok studiów/semestr: III rok semestr 6
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: Laboratorium 15 godzin Metody dydaktyczne: Laboratoria (w sali ćwiczeniowej lub zdalnie-samodzielna realizacja zadań) Punkty ECTS: 1
Bilans nakładu pracy studenta:
Godziny ogólny nakład pracy studenta 25
udział w zajęciach poza wykładowych 15
przygotowanie się do zajęć/zaliczeń/egzaminów 8,1
udział w zaliczeniach/egzaminach/konsultacjach 1,9
Wskaźniki ilościowe:
Godziny
Całkowity nakład pracy studenta związany z zajęciami 25
1)wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 16,9
2) o charakterze praktycznym 25
W cyklu 2023:
Profil studiów: ogólnoakademickie |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
K_U02 Posiada umiejętność analizowania preparatów kosmetycznych pod względem fizykochemicznym i jakościowym
K_K03 Dyskutuje i pracuje w grupie nad rozwiązaniami postawionych zadań. K_U04 Interpretuje wyniki badań oraz formułuje wnioski i sporządza proste raporty z zebranych danych
Kryteria oceniania
Metody nauczania: eksperyment laboratoryjny, konsultacje
Forma zaliczenia: zaliczenie laboratorium na pozytywną ocenę
Literatura
Literatura
1.A. Marzec, Chemia kosmetyków – surowce, półprodukty, preparatyka wyrobów, Dom Organizatora, Toruń, 2005.
2.Władysław Brud, Ryszard Glinka „Technologia kosmetyków”, Łódź 2001.
3.Janina Marcinkiewicz-Salmonowiczowa „Zarys chemii i technologii kosmetyków’, skrypt Politechniki Gdańskiej , Gdańsk 1995.
4.M. Molski, Chemia piękna, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009.
5.Wiesław Malinka „Zarys chemii kosmetycznej”, Wolumed, Wrocław 1999.
Literatura uzupełniająca
Ustawa o kosmetykach.
W cyklu 2023:
Literatura |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: