Praktyka zawodowa 310-CS2-1PRZD
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: studia stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki: chemia
Rok studiów/semestr: I rok II stopnia/ semestr 2
Praktyka: 60 godz. – semestr 2
Praktyka pedagogiczna: 30 godz. - semestr 2
Metody dydaktyczne: problemowa, dyskusja, pogadanka, laboratoryjna
Punkty ECTS: 3
Bilans nakładu pracy studenta:
Ogólny nakład pracy studenta 75 godz. 3.0 ECTS
Wykłady 0 godz. 0.0 ECTS
Zajęcia pozawykładowe 90 godz. 3.6 ECTS
Przygotowanie się do zajęć/zaliczeń/egzaminów -26.3 godz. -1.1 ECTS
Zaliczenie/egzamin/konsultacje 11.3 godz. 0.5 ECTS
Wskaźniki ilościowe:
Całkowity nakład pracy studenta związany z zajęciami 75 godz. 3.0 ECTS
1) wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 101.3 godz. 4.1 ECTS
2) o charakterze praktycznym 75 godz. 3.0 ECTS
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024: | W cyklu 2022: | W cyklu 2023: |
Efekty kształcenia
1. Student zna zadania dydaktyczne z chemii realizowane przez szkołę-KP7_WG28.
2. Student zna rodzaje dokumentacji działalności dydaktycznej prowadzonej w szkole- KP7_WG30.
3. Student potrafi wyciągnąć wnioski z obserwacji pracy nauczyciela, potrafi określić metody i formy pracy, a także sposoby oceniania uczniów- KP7_UW25
4. Student potrafi zaplanować i przeprowadzić pod nadzorem opiekuna praktyki serię lekcji- KP7_UW26.
5. Student jest gotów do skutecznego współdziałania z opiekunem praktyki i nauczycielem w celu poszerzania swojej wiedzy dydaktycznej oraz rozwijania umiejętności wychowawczych- KP7_KR9.
Kryteria oceniania
Warunki zaliczenia praktyki w szkole podstawowej – obecność na lekcjach w szkole obowiązkowa, złożenie u opiekuna ze strony uczelni pozytywnej opinii o przeprowadzonej praktyce oraz złożenie przynajmniej 5 konspektów do przeprowadzonych lekcji.
Literatura
Podręczniki z chemii do szkoły podstawowej
W cyklu 2022:
Bidziński K., Ozga A., Rutkowski M., Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV–VI, Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2019. |
W cyklu 2023:
Bidziński K., Ozga A., Rutkowski M., Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV–VI, Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2019. |
W cyklu 2024:
Bidziński K., Ozga A., Rutkowski M., Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV–VI, Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2019. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: