English for Science 310-CS2-2PDWIV-2
Zakres różnic w języku potocznym i naukowym (wybrane przykłady różnic miedzy jez. polskim, angielskim i innymi).
Obszary problemowe (tradycyjne i wskazywane przez studentów)
Charakterystyka przekazu informacji naukowej – konferencja, wykład, artykuł, notatka.
Charakterystyka komunikacji naukowej w środowisku nieformalnym.
Tryb prowadzenia przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
Student powinien rozszerzyć wiedzę o komunikowaniu wyników naukowych (szczególnie uwzględniając wymowę terminów chemicznych) i zdolność przyswajania informacji naukowych.
K_U08
K_U09
K_K01
Kryteria oceniania
Udział w zajęciach (obecność), udział aktywny w ćwiczeniach, wykonanie zleconych zadań.
Zaliczenie na ocenę
Literatura
[1] Coghill, A.M.; Garson, L.R.; American Chemical Society. The ACS style guide: effective communication of scientific information. 3rd ed. American Chemical Society; Oxford University Press: Washington, DC, Oxford; New York, 2006.
[2] Hewings, M. Advanced grammar in use : a reference and practice book for advanced learners of English. Cambridge University Press: Cambridge, 1999.
[3] Thomson, A.J.; Martinet, A.V. A practical English grammar. 4th ed. Oxford University Press: Oxford, 1986.
[4] Wallwork, A. English for academic correspondence and socializing. 1st ed. Springer: New York, 2011.
[5] Gustavii, B.r. How to write & illustrate a scientific paper. 2nd ed. Cambridge University Press: New York, 2008.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: