Public relations 330-SPM-1PR
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: studia podyplomowe
Rodzaj przedmiotu: Przedmiot specjalnościowy
Dziedzina i dyscyplina nauki: Dziedzina nauk społecznych, dyscyplina ekonomia i finanse
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 8 godzin wykładów / 6 godzin ćwiczeń
Punkty ECTS: 4
Bilans nakładu studenta:
Przygotowanie do wykładu - 6 godz.
Udział w zajęciach – 14 godz.
Przygotowanie do zaliczenia – 10 godz.
Przygotowanie do ćwiczeń – 20 godz.
Studia literaturowe – 50 godz.
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
SP7_WK1 - Student zna w pogłębionym stopniu zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości w oparciu o wybrane narzędzia oraz kluczowe sposoby, zaawansowane metody i techniki stosowane w celu osiągania celów rozwojowych oraz kształtowania stosunków z otoczeniem gospodarczym
Umiejętności
SP7_UK2 Student umie prowadzić debatę, wykorzystując techniki komunikacyjne z osobami z otoczenia przedsiębiorstwa w celu budowania pozytywnego wizerunku
Kompetencje
SP7_KO3 Student ma zdolność do inicjowania działań na rzecz interesu publicznego wynikających ze świadomości społecznej odpowiedzialności, sposobu organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi oraz budowania wizerunku organizacji poprzez wypełnianie zobowiązań społecznych
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę.
Aktywne uczestnictwo w zajęciach.
Literatura
1. W. Budzyński, PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość, Poltext, Warszawa 2018.
2. D. Tworzydło, Public relations praktycznie, Newsline, Rzeszów 2017.
3. M. Nieradka-Bernaciak, J. Rodek-Kietlińska, Przedsiębiorca w internecie, Poltext, Warszawa 2016.
4. A. Ślifirska, Rekiny biznesu w mediach : sztuka tworzenia profilu publicznego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016.
5. E Badzińska, K. Gołata, M. Szczepański, Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy, Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań 2015.
6. M. Bronowicz, Komunikacja wizerunkowa : public relations, reklama, branding, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2015.
7. M. Kaczmarek-Śliwirska, Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji : sztuka komunikowania się, Difin, Warszawa 2015.
8. T. Smektała, Komunikacja wizerunkowa : e-public relations, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2015
W cyklu 2022:
1. W. Budzyński, PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość, Poltext, Warszawa 2018. |
W cyklu 2023:
1. W. Budzyński, PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość, Poltext, Warszawa 2018. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: