PNJA - pisanie akademickie 2 340-AG1-2PWR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2022:
Celem kursu jest zapoznanie studentów podstawami umiejętności pisania eseju akademickiego, organizacji treści paragrafu, struktury eseju, a także pisania z zachowaniem spójności i poszanowaniem zasad interpunkcji i gramatyki języka angielskiego. Dodatkowo studenci będą ćwiczyć takie formy jak artykuł prasowy, recenzja i list formalny oraz różne formy esejów. |
W cyklu 2023:
Celem kursu jest zapoznanie studentów podstawami umiejętności pisania eseju akademickiego, organizacji treści paragrafu, struktury eseju, a także pisania z zachowaniem spójności i poszanowaniem zasad interpunkcji i gramatyki języka angielskiego. Dodatkowo studenci będą ćwiczyć takie formy jak artykuł prasowy, recenzja i list formalny oraz różne formy esejów. |
W cyklu 2024:
Celem kursu jest zapoznanie studentów podstawami umiejętności pisania eseju akademickiego, organizacji treści paragrafu, struktury eseju, a także pisania z zachowaniem spójności i poszanowaniem zasad interpunkcji i gramatyki języka angielskiego. Dodatkowo studenci będą ćwiczyć takie formy jak artykuł prasowy, recenzja i list formalny oraz różne formy esejów. |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024: | W cyklu 2022: | W cyklu 2023: |
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Literatura
Literatura: Boardman C. A., Writing to Communicate 2: Paragraphs and Essays., 2008.
Jordan, R. R., Academic Writing Course., 2003.
Oshima, A. Hogue A., Writing Academic English, Addison-Wesley Publishing Co.,1981.
Wybrane materiały przygotowane przez prowadzącego.
W cyklu 2022:
Boardman C. A., Writing to Communicate 2: Paragraphs and Essays., 2008. |
W cyklu 2023:
Boardman C. A., Writing to Communicate 2: Paragraphs and Essays., 2008. |
W cyklu 2024:
Boardman C. A., Writing to Communicate 2: Paragraphs and Essays., 2008. |
Uwagi
W cyklu 2022:
Formy pracy: praca indywidualna, w parach i grupach Skala ocen:
Końcowa ocena będzie oparta na frekwencji, aktywnym uczestnictwie w zajęciach, ocenach cząstkowych i pracach projektowych i domowych przygotowanych przez studentów. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Dopuszcza się jedną nieusprawiedliwioną nieobecność w semestrze. Nieobecności usprawiedliwione (np. zwolnienie lekarskie) winno być udostępnione do wglądu najpóźniej tydzień po zakończonej nieobecności. W przypadku dłuższej bądź przedłużającej się nieobecności (więcej niż dwa opuszczone zajęcia) student ma obowiązek w tym czasie skontaktować się z osobą prowadzącą zajęcia. |
W cyklu 2023:
Formy pracy: praca indywidualna, w parach i grupach Skala ocen:
Końcowa ocena będzie oparta na frekwencji, aktywnym uczestnictwie w zajęciach, ocenach cząstkowych i pracach projektowych i domowych przygotowanych przez studentów. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Dopuszcza się jedną nieusprawiedliwioną nieobecność w semestrze. Nieobecności usprawiedliwione (np. zwolnienie lekarskie) winno być udostępnione do wglądu najpóźniej tydzień po zakończonej nieobecności. W przypadku dłuższej bądź przedłużającej się nieobecności (więcej niż dwa opuszczone zajęcia) student ma obowiązek w tym czasie skontaktować się z osobą prowadzącą zajęcia. |
W cyklu 2024:
Formy pracy: praca indywidualna, w parach i grupach Skala ocen:
Końcowa ocena będzie oparta na frekwencji, aktywnym uczestnictwie w zajęciach, ocenach cząstkowych i pracach projektowych i domowych przygotowanych przez studentów. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Dopuszcza się jedną nieusprawiedliwioną nieobecność w semestrze. Nieobecności usprawiedliwione (np. zwolnienie lekarskie) winno być udostępnione do wglądu najpóźniej tydzień po zakończonej nieobecności. W przypadku dłuższej bądź przedłużającej się nieobecności (więcej niż dwa opuszczone zajęcia) student ma obowiązek w tym czasie skontaktować się z osobą prowadzącą zajęcia. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: