Mikro-nauczanie-techniki obserwacji lekcji 340-AS1-3ESTs
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: Stacjonarne, pierwszego stopnia
Rodzaj przedmiotu: Fakultatywny (M_10)
Dziedzina: Filologia
III rok, semestr VI
Liczba godzin zajęć dydaktycznych oraz forma prowadzenia zajęć: 30 godzin ćwiczeń, zajęcia warsztatowo-konwersatoryjne
Metody dydaktyczne: Metody pracy : zajęcia warsztatowe z elementami wykładu i pracy projektowej
Formy pracy: praca indywidualna, w parach i grupach
Punkty ECTS: 4
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w zajęciach 30h
Przygotowanie do zajęć 30h
Udział w konsultacjach związanych z zajęciami 15h
Realizacja zadań projektowych. 15h
Przygotowanie do egzaminu i obecności na nim. 5h+2h 7h
Razem: 104h
(odpowiada 4 pkt ECTS)
Wskaźniki ilościowe:
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela; 30+15+2=47 h odpowiada 1,75 pkt. ECTS
Nakład pracy studenta związany z zajęciami o charakterze praktycznym. 30+15= 45h odpowiada 1,5 pkt. ECTS
Rodzaj przedmiotu
specjalizacyjne
Tryb prowadzenia przedmiotu
Założenia (opisowo)
Efekty kształcenia
Opis zakładanych efektów kształcenia w zakresie wiedzy
K_W02,K_W03
K_W06
Opis zakładanych efektów kształcenia w zakresie umiejętności
K_U01, K_U02
K_U01, K_U02, K_U10, K_U12
K_U01, K_U02, K_U10, K_U12
K_U01, K_U02, K_U10, K_U12
Opis zakładanych efektów kształcenia w zakresie kompetencji społecznych
K_K02, K_K03
K_K03
K_K01, K_K06
Kryteria oceniania
Podstawą zaliczenia jest:
• systematyczna obecność i aktywność na zajęciach (dopuszczona jest jedna nieobecność nieusprawiedliwiona)
Literatura
Harmer, J. 2001. The Practice of English Language Teaching. Pearson Education Ltd.
Johnson, K. 2001 An Introduction to Foreign Language Learning and Teaching. Harlow: Pearson Education Limited.
Komorowska, H. 1999. Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa. WSiP.
Szpotowicz, M, M. Szulc-Kurpaska. 2009. Teaching English to Young Learners. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN SA.
Ur, P. 1996. A course In Language Teaching. Cambridge: CUP
Podręczniki do nauczania języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania językowego – dostępne w bibliotece Katedry
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: