Seminarium dyplomowe 340-AS1-3SEMD2
Wydział Filologiczny, Katedra Neofilologii, Filologia angielska
Studia pierwszego stopnia, Stacjonarne, profil studiów: Ogólnoakademicki; Przedmiot obowiązkowy (M_12)
III rok, semestr V i VI; wymagania wstępne: zaliczony drugi rok studiów; wykład konwersatoryjny, dyskusja, referat lub prezentacja multimedialna dotycząca postępów i wyników pracy studenta (np. zgromadzonej bibliografii, materiału badawczego, wniosków). Warunkiem zaliczenia jest ostateczna redakcja i złożenie pracy dyplomowej. 60 godzin;
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w ćwiczeniach seminaryjnych i dodatkowych konsultacjach w ramach dyżuru dla studentów 2x30h+ 25h
Przygotowanie referatu / prezentacji multimedialnej 35h
Kwerenda biblioteczna 50h
Samodzielne powtarzanie materiału z przedmiotów z wybranej specjalizacji 60h
Przeprowadzenie badania eksperymentalnego: ankiety, analiza tekstów, itd. 30h
Gromadzenie i opracowywanie materiału badawczego 90h
Pisanie pracy 80h
Kontakt mailowy z nauczycielem 20h
Redagowanie pracy, poprawki, korekty itd. 50h
Razem: 500
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela. 105h 4 pkt. ECTS
Nakład pracy studenta związany z udziałem w seminarium (referat, prezentacja multimedialna) i przygotowaniem pracy dyplomowej – zajęcia o charakterze praktycznym 500 19 pkt. ECTS
W cyklu 2022:
Tematyka seminarium będzie koncentrować się wokół następujących zagadnień: 1) Wpływy międzyjęzykowe w umyśle wielojęzycznym i ich rola w procesie akwizycji. |
W cyklu 2023:
Tematyka seminarium będzie koncentrować się wokół następujących zagadnień: 1) Wpływy międzyjęzykowe w umyśle wielojęzycznym i ich rola w procesie akwizycji. |
W cyklu 2024:
Tematyka seminarium będzie koncentrować się wokół następujących zagadnień: 1) Wpływy międzyjęzykowe w umyśle wielojęzycznym i ich rola w procesie akwizycji. |
Tryb prowadzenia przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022: | W cyklu 2023: |
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
K_W03, K_W08, K_U04, K_W07, K_W01, K_W04, K_W05, K_W06, K_W08, K_U07, K_W09 , K_U01, K_U03, K_U05, K_U01, K_U03, K_U14, K_W12, K_K05, K_U02, K_U10, K_U11, K_U12, K_U13, K_U10, K_W09, K_U13,, K_K04, K_K01, K_K07, K_U13, K_K03
Kryteria oceniania
Metody pracy:
• dyskusje,
• wykłady konwersatoryjne,
• analiza przykładów językowych,
• praca projektowa - indywidualna i w grupach
• konsultacje indywidualne
Systematyczny udział w zajęciach grupowych oraz w indywidualnych spotkaniach online z Promotorem. Napisanie i złożenie pracy licencjackiej.
Literatura
Zestaw źródeł krytycznych i literatury przedmiotu zależeć będzie od zainteresowań i potrzeb seminarzystów.
W cyklu 2022:
1. Bley-Vroman R. (1989), What is the Logical Problem of Foreign Language Learning?, w: Linguistic Perspectives in Second Language Acquisition, red. S. Gass, J. Schachter, Cambridge: CUP, s. 41-68. |
W cyklu 2023:
1. Bley-Vroman R. (1989), What is the Logical Problem of Foreign Language Learning?, w: Linguistic Perspectives in Second Language Acquisition, red. S. Gass, J. Schachter, Cambridge: CUP, s. 41-68. |
W cyklu 2024:
1. Bley-Vroman R. (1989), What is the Logical Problem of Foreign Language Learning?, w: Linguistic Perspectives in Second Language Acquisition, red. S. Gass, J. Schachter, Cambridge: CUP, s. 41-68. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: