Ćwiczenia specjalizacyjne-językoznawstwo stosowane 1 340-AS2-2JCS1
profil studiów: ogólnoakademicki
forma studiów: stacjonarne
rodzaj przedmiotu: obowiązkowy do wyboru (M_3)
dziedzina i dyscyplina: nauki humanistyczne, językoznawstwo,
rok studiów: I i II
semestr: 1,2,3,4
liczba godzin dydaktycznych: 150h konwersatorium,
punkty ECTS: 14
bilans nakładu pracy studenta: udział w ćwiczeniach - 150h, samodzielne studiowanie tematyki kursu i przygotowanie do zajęć - 50h, konsultacje - 75h, projekty i zadania - 50h, przygotowanie do końcowego testu pisemnego i obecność na nim - 10h+12h=22h
razem 347h=14 ECTS
nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: 150+75+10=235h 9 pkt ECTS
udział w zajęciach o charakterze praktycznym = 200h 8 pkt. ECTS
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
- K_W01, K_W05, K_W08
- K_W02, K_W03, K_W04
- K_W06, K_U01, K_U02, K_U11, K_U12
- K_U03, K_U04, K_U08, K_U09, K_U12
- K_U05, K_U06, K_U07
- K_U13, K_K01, K_K02, K_K03
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę po semestrze.Skala ocen:
55- 69% = 3
70-75% = 3.5
76- 85 %= 4
86-90%= 4.5
91-100% = 5
Literatura
Damian E.M. Milton. Explorations of the nature of autism from theory to practice.Pavilion Publishing and Media Ltd.
Daniel Sobel. The Inclusive Classroom: A new approach to differentiation. Bloomsbury Education.
David Grant. That's the Way I Think: Dyslexia, Dyspraxia and ADHD Explained. David Fulton Books.
Judit Kormos, Anne Margaret Smith. Teaching Languages to Students with Specific Learning Differences. Multilingual Matters.
Kim Griffin. 100 Ideas for Primary Teachers: Sensory Processing Differences.
Judy Singer. NeuroDiversity. The Birth of an Idea. Bloomsbury.
Marie Delaney. Special Educational Needs. Oxford University Press.
Joanna Nijakowska. Dyslexia in the Foreign Language Classroom (Second Language Acquisition). Multilingual Matters.
Diane Zager. Autism Spectrum Disorders: Identification, Education and Treatment. Lawrence Erlbaum Associates.
Paul H. Wender. ADHD: Attention Deficit Hyperactivity Disorder in Children and Adults. Oxford University Press.
Shanon Green, Gavin Reid. 100 Ideas for Primary Teachers: Supporting Children with Dyslexia. Bloomsbury.
W cyklu 2022:
Damian E.M. Milton. Explorations of the nature of autism from theory to practice.Pavilion Publishing and Media Ltd. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: