Analiza dyskursu 340-AT2-1DP
Studia II stopnia Stacjonarne Ogólnoakademicki Fakultatywny (M_3)
I rok 1 semestr, 15 godzin – wykład 15 godzin – konwersatorium
Bilans nakładu pracy studenta
Udział w wykładach. 15x1h 15h
Udział w ćwiczeniach / laboratoriach 15 x 1h 15h
Przygotowanie do zajęć 7x3h 21h
Dokończenie pracy domowej 7x3h 21h
Udział w konsultacjach związanych z zajęciami 10h
Realizacja zadań projektowych. 20h
Przygotowanie do egzaminu / zaliczenia i obecności na nim. 20h + 4h 24h
Razem: 126h (odpowiada 5 pkt. ECTS)
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 15 +15+10+4 = 44 Odpowiada 1,75pkt. ECTS
Nakład pracy studenta związany z zajęciami o charakterze praktycznym. 15+20=35 Odpowiada 1, 25 pkt. ECTS
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
KA7_WG4,
KA7_WG7
KA7_UW1
KA7_UW6
KA7_UK1
KA7_UK4
KA7_KK2
KA7_KO5
Kryteria oceniania
Przygotowanie i przedstawienie prezentacji. Zaliczenie w ocenie na podstawie przygotowanej prezentacji, aktywnego udziału w ćwiczeniach, złożenia wszystkich zadań domowych i obecności na ćwiczeniach.
Egzamin pisemny po 1 semestrze.
Literatura
1. Brown, G., Yule, G. 1983. Discourse Analysis. CUP.
2. Chun, D. 2002. Discourse Intonation in L2. CUP.
3. Schiffrin, D., Tannen, D. & H.E. Hamilton (eds.) 2001. The Handbook of Discourse Analysis. Blackwell Publishers
4. Barth-Weingarten, D., Dehe, N. & A. Wichmann (eds.) 2009. Where Prosody Meets Pragmatics. Emerald Group Publishing.
5. Wells, J.C. 2006. English Intonation. An Introduction. Cambridge: CUP.
6. Couper-Kuhlen, E. 1985. An Introduction to English Prosody. Tubingen: Niemeyer.
7. McCarthy, M. 1996. Discourse Analysis for Language Teachers. CUP.
8. Cook, G. 1990. Discourse. OUP.
9. Brazil, D., Coulthard, M., Johns C. 1980. Discourse Intonation and Language Teaching. Longman Group Ltd.
10. Salkie, R. 1995. Text and Discourse Analysis, Routledge, London and New York
11. Nunan,D.1993. Introducing Discourse Analysis, Penguin English
12. McCarthy, M. 1996. Discourse Analysis for Language Teachers, CUP
13. Langford, D. 1994. Analysing Talk, Macmillan (prezentacje 2013/2014)
14. Fox, B.A. 1995. Discourse Structure and Anaphora. Written and Conversational English, CUP
15. Tench, P. 1990. The Role of Intonation in English Discourse, Frankfurt Main: Peter Lang.
16. Riggenbach, H. 1999. Discourse Analysis in the Language Classroom. Vol.1 The Spoken Language, Ann Arbor The University of
Michigan Press.
17. Halliday, M.A.K. and R. Hassan, 1976. Cohesion in English. Longman: London and New York.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: