Seminarium dyplomowe 340-HF1-3SEM2
Seminarium dyplomowe prowadzone w języku francuskim; poświęcone jest analizie wybranych zjawisk z zakresu literatury, kultury i historii Francji oraz krajów francuskojęzycznych. Przedmiotami wprowadzającymi są: Historia Literatury Francuskiej, Teoria literatury, stylistyka praktyczna, PNJF.
Student powinien wykazać się umiejętnością ogólnej analizy i syntezy tekstu literackiego, wiedzą z zakresu historii literatury oraz umiejętnością wykorzystywania wskazanego materiału w redagowaniu pracy licencjackiej.
W cyklu 2022:
TEMATY PRAC LICENCJACKICH NA ROK AKADEMICKI 2021/2022 1. z zakresu literatury i filozofii a. Dramat „Muchy” Jean-Paul Sartre’a jako ilustracja tez egzystencjalizmu ateistycznego b. Dramat « Bez pochówku » Jean-Paul Sartre’a jako ilustracja teorii teatru zaangażowanego c. Dramat « Sprawiedliwi » Alberta Camusa jako ilustracja koncepcji rewolucji i buntu 2. z zakresu literatury i estetyki a. Dramat „Nieporozumienie” Alberta Camusa jako przykład fait divers w literaturze |
W cyklu 2023:
TEMATY PRAC LICENCJACKICH NA ROK AKADEMICKI 2021/2022 1. z zakresu literatury i filozofii a. Dramat „Muchy” Jean-Paul Sartre’a jako ilustracja tez egzystencjalizmu ateistycznego b. Dramat « Bez pochówku » Jean-Paul Sartre’a jako ilustracja teorii teatru zaangażowanego c. Dramat « Sprawiedliwi » Alberta Camusa jako ilustracja koncepcji rewolucji i buntu 2. z zakresu literatury i estetyki a. Dramat „Nieporozumienie” Alberta Camusa jako przykład fait divers w literaturze |
W cyklu 2024:
TEMATY PRAC LICENCJACKICH NA ROK AKADEMICKI 2021/2022 1. z zakresu literatury i filozofii a. Dramat „Muchy” Jean-Paul Sartre’a jako ilustracja tez egzystencjalizmu ateistycznego b. Dramat « Bez pochówku » Jean-Paul Sartre’a jako ilustracja teorii teatru zaangażowanego c. Dramat « Sprawiedliwi » Alberta Camusa jako ilustracja koncepcji rewolucji i buntu 2. z zakresu literatury i estetyki a. Dramat „Nieporozumienie” Alberta Camusa jako przykład fait divers w literaturze |
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Kryteria oceniania
Ocena końcowa obejmuję pracę na zajęciach, aktywność, wykonywanie zadanych zadań, ukończony i przyjęty wstęp oraz złożenie pierwszej wersji rozdziału pierwszego.
Literatura
W cyklu 2022:
Bibliografia selektywna: |
W cyklu 2023:
Bibliografia selektywna: |
W cyklu 2024:
Bibliografia selektywna: |
Uwagi
W cyklu 2022:
Studenci uczęszczający w zajęciach poddani są ocenianiu bieżącemu, którego elementami są Uwaga: nieprzestrzeganie terminów składania poszczególnych części pracy skutkuje obniżeniem oceny za pracę lub brakiem zgody na dopuszczenie do obrony w pierwszym terminie. |
W cyklu 2023:
Studenci uczęszczający w zajęciach poddani są ocenianiu bieżącemu, którego elementami są Uwaga: nieprzestrzeganie terminów składania poszczególnych części pracy skutkuje obniżeniem oceny za pracę lub brakiem zgody na dopuszczenie do obrony w pierwszym terminie. |
W cyklu 2024:
Studenci uczęszczający w zajęciach poddani są ocenianiu bieżącemu, którego elementami są Uwaga: nieprzestrzeganie terminów składania poszczególnych części pracy skutkuje obniżeniem oceny za pracę lub brakiem zgody na dopuszczenie do obrony w pierwszym terminie. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: