Seminarium magisterskie 340-ON2-2SEMR1
Seminarium językoznawcze
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy, M_10
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki humanistyczne, językoznawstwo
Rok studiów/semestr: I rok studiów stacjonarnych II stopnia semestr I i II
Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 60 godz.
Punkty ECTS: 15 ECTS
za udział w ćwiczeniach: 60 h (2 ECTS)
przygotowanie do zajęć, zbieranie literatury źródłowej, przeprowadzenie badania, pisanie pracy magisterskiej w języku obcym, przygotowanie do egzaminu dyplomowego: 390 h (13 ECTS )
Wskaźniki ilościowe:
Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: 60h (2 ECTS)
W cyklu 2023:
Seminarium językoznawcze |
W cyklu 2024:
Seminarium językoznawcze |
Tryb prowadzenia przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
KA7_WG1, KA7_WG2, KA7_WG4, KA7_WG5,
KA7_WG7, KA7_WG11, KA7_WG12, KA7_WK1, KA7_WK2,
KA7_WK3, KA7_UW2, KA7_UW4, KA7_UW5, KA7_UW6,
KA7_UK2, KA7_UK4, KA7_UK5, KA7_UU1, KA7_KK1,
KA7_KK2, KA7_KR1, KA7_KR2
Sposoby weryfikacji: prezentacje fragmentów pracy, ocena koleżeńska, ocena nauczyciela w odniesieniu do kryteriów, samoocena, praca magisterska.
Kryteria oceniania
Obserwacja i ocena aktywności studenta przez prowadzącego, wypowiedzi ustne, dyskusje studenta, ocena bieżących zadań (np. referowanie przeczytanych najnowszych badań naukowych z językoznawstwa, prezentowanie poszczególnych części pracy), złożona praca magisterska.
Zaliczenie na ocenę.
Warunkiem otrzymania zaliczenia w sesji zimowej i letniej (II rok II st.) jest napisanie, oddanie i otrzymanie akceptacji ustalonych na zajęciach części pracy magisterskiej , a w konsekwencji złożenie całej pracy zgodnie z przyjętym harmonogramem pracy. Harmonogram pracy jest udostępniony studentom na seminarium.
Literatura
1. Wilczyńska Weronika, Michońska-Stadnik Anna, „Metodologia badań w glottodydaktyce”, Kraków 2010.
2. Literatura związana z tematem pracy magisterskiej (indywidualny dobór).
Uzupełniająca:
1. Łobocki Mieczysław, „Metody i techniki badań pedagogicznych”, Kraków 2008.
2. Komorowska Hanna, „Metody badań empirycznych w glottodydaktyce”, Warszawa 1982.
W cyklu 2023:
1. Wilczyńska Weronika, Michońska-Stadnik Anna, „Metodologia badań w glottodydaktyce”, Kraków 2010. Uzupełniająca: |
W cyklu 2024:
1. Wilczyńska Weronika, Michońska-Stadnik Anna, „Metodologia badań w glottodydaktyce”, Kraków 2010. Uzupełniająca: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: