Techniki obserwacji i prowadzenia lekcji 340-ON2-2TOA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024: | W cyklu 2022: | W cyklu 2023: |
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
Absolwent zna i rozumie:
KA7_WG2 - złożone zjawiska i procesy związane z uczeniem się i nauczaniem języków, teorie wyjaśniające zależności między nimi oraz współczesne trendy w teoriach o uczeniu i nabywaniu języka
KA7_WG5 - zaawansowaną terminologię oraz rozbudowany aparat metodologii badań z zakresu teorii uczenia się i nauczania języków
Absolwent portafi:
KA7_UW2 - formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy, innowacyjnie dobierając odpowiednie metody i narzędzia z wykorzystaniem wiedzy z zakresu nauki o uczeniu się i nauczaniu języków
KA7_UW5 - dobierać oraz stosować właściwe metody i narzędzia, w tym zaawansowane techniki informacyjnokomunikacyjne (ICT)
KA6_UW6 - właściwie dobierać źródła oraz informacje z nich pochodzące w obszarze językoznawstwa oraz dokonywać oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji
KA7_UK2 - komunikować się ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców używając specjalistycznej terminologii z zakresu wiedzy nabywaniu i nauczaniu języków z uwzględnieniem elementów społeczno-kulturowych
KA7_UK4 - prowadzić w debatę w języku obcym, przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska oraz dyskutować o nich
KA7_UU1 - samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie i ukierunkowywać innych w tym zakresie P
Absolwent jest gotów do:
KA7_KK2 - uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych
KA7_KR1 - odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb społecznych, w tym rozwijania dorobku i podtrzymywania etosu zawodu
KA7_KR2 - przestrzegania i rozwijania zasad etyki zawodowej oraz działania na rzecz przestrzegania tych zasad
Kryteria oceniania
Metody kształcenia: zajęcia warsztatowe, dyskusje, metoda projektu, praca w parach i grupach,
Sposoby weryfikacji: ćwiczenia praktyczne, projekty, prezentacje
Literatura
Harmer, J. (2001). The Practice of English Language Teaching (3rd ed.). London and New York: Longman.
Komorowska, H. (2002). Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna.
Komorowska, H. (red.). Skuteczna nauka języka obcego. Struktura i przebieg zajęć językowych. Warszawa: Wydawnictwa Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli.
W cyklu 2022:
Harmer, J. (2001). The Practice of English Language Teaching (3rd ed.). London and New York: Longman. |
W cyklu 2023:
Harmer, J. (2001). The Practice of English Language Teaching (3rd ed.). London and New York: Longman. |
W cyklu 2024:
Harmer, J. (2001). The Practice of English Language Teaching (3rd ed.). London and New York: Longman. |
Uwagi
W cyklu 2022:
Warunkiem zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach oraz projekt / prezentacja ustna. |
W cyklu 2023:
Warunkiem zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach oraz projekt / prezentacja ustna. |
W cyklu 2024:
Warunkiem zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach oraz projekt / prezentacja ustna. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: