Techniki obserwacji i prowadzenia lekcji 340-ON2-2TOR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna złożone zjawiska i procesy związane z uczeniem się i nauczaniem języków, teorie wyjaśniające zależności między nimi, współczesne trendy w teoriach o uczeniu i nabywaniu języka, a także zaawansowaną terminologię oraz rozbudowany aparat metodologii badań z zakresu teorii uczenia się i nauczania języków (KA7_WG2, KA7_WG5)
Student potrafi formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy, innowacyjnie dobierając odpowiednie metody i narzędzia z wykorzystaniem wiedzy z zakresu nauki o uczeniu się i nauczaniu języków, umie właściwie dobierać źródła, potrafi komunikować się i prowadzić w debatę w języku obcym. KA7_UW2, KA7_UW5, KA6_UW6, KA7_UK2, KA7_UK4, KA7_UU1.
Student rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, ma świadomość swojej wiedzy i umiejętności warsztatowych, wyznacza kierunki swojego rozwoju, widzi znaczenie wiedzy metodycznej w swoim rozwoju zawodowym KA7_KK2, KA7_KR1, KA7_KR2.
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne (dyskusje, metoda projektu, praca w parach i grupach).
Kryteria oceniania: zaliczenie w ocenie na podstawie aktywnego udziału studenta w zajęciach i autorskiego projektu wybranego zagadnienia zaprezentowanego zajęciach.
Literatura
1.H.Komorowska, Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2001.
2.Nauka języka obcego w perspektywie ucznia, pod red. H.Komorowskiej, Warszawa 2011.
3.H.Komorowska, Sukces i niepowodzenia w nauce języka obcego, Warszawa 1987.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: