Projektowanie zadań w nauczaniu języka angielskiego 340-ON2-2ZNA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024: | W cyklu 2022: | W cyklu 2023: |
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
Absolwent zna i rozumie:
KP7_WG2 - klasyczne i współczesne teorie rozwoju człowieka, wychowania, uczenia się i nauczania lub kształcenia oraz ich wartości aplikacyjne;
KP7_WG5 - zagadnienie edukacji włączającej, a także sposoby realizacji zasady inkluzji;
Absolwent potrafi:
KP7_UW2 - adekwatnie dobierać, tworzyć i dostosowywać do zróżnicowanych potrzeb uczniów materiały i środki, w tym z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej, oraz metody pracy w celu samodzielnego projektowania i efektywnego realizowania działań pedagogicznych, dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych;
KP7_UW5 - projektować i realizować programy wychowawczo-profilaktyczne w zakresie treści i działań wychowawczych i profilaktycznych skierowanych do uczniów, ich rodziców lub opiekunów i nauczycieli;
KP7_UK2 - posługiwać się aparatem mowy zgodnie z zasadami emisji głosu;
KP7_UU1 - wykorzystywać proces oceniania i udzielania informacji zwrotnych do stymulowania uczniów w ich pracy nad własnym rozwojem;
Absolwent jest gotów do:
KP7_KK2 - pracy w zespole, pełnienia w nim różnych ról oraz współpracy z nauczycielami, pedagogami, specjalistami, rodzicami lub opiekunami uczniów i innymi członkami społeczności szkolnej i lokalnej.
KP7_KR1 - posługiwania się uniwersalnymi zasadami i normami etycznymi w działalności zawodowej, kierując się szacunkiem dla każdego człowieka;
KP7_KR2 - budowania relacji opartej na wzajemnym zaufaniu między wszystkimi podmiotami procesu wychowania i kształcenia, w tym rodzicami lub opiekunami ucznia, oraz włączania ich w działania sprzyjające efektywności edukacyjnej;
Kryteria oceniania
Metody kształcenia: zajęcia warsztatowe, dyskusje, metoda projektu, praca w parach i grupach, analiza tekstów
Sposoby weryfikacji: ćwiczenia praktyczne, projekty, prezentacje, projektowanie narzędzi i środków dydaktycznych
Literatura
Harmer, J. (2001). The Practice of English Language Teaching (3rd ed.). London and New York: Longman.
Komorowska, H. (2002). Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna.
Komorowska, H. (red.). Skuteczna nauka języka obcego. Struktura i przebieg zajęć językowych. Warszawa: Wydawnictwa Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli.
Tanner, R., Green, C. (1998). Tasks for teacher education. A reflective approach. London and New York: Longman.
Scrivener, J. (2005). Learning Teaching. Oxford: Macmillan Education.
Uwagi
W cyklu 2022:
Metody kształcenia: zajęcia warsztatowe, dyskusje, metoda projektu, praca w parach i grupach, analiza tekstów |
W cyklu 2023:
Metody kształcenia: zajęcia warsztatowe, dyskusje, metoda projektu, praca w parach i grupach, analiza tekstów |
W cyklu 2024:
Metody kształcenia: zajęcia warsztatowe, dyskusje, metoda projektu, praca w parach i grupach, analiza tekstów |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: