Animacja medialna 340-PS1-3AM
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: fakultatywny
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki humanistyczne, literaturoznawstwo
Rok studiów/semestr: 2019/2020, semestr letni
Wymagania wstępne: Znajomość podstawowych zasad poruszania się w intrenecie, znajomość mediów społecznościowych.
Liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenie zajęć: 15, zajęcia warsztatowe połączone z prezentacją.
Metody dydaktyczne: dyskusja, wykład, projekt.
Punkty ECTS: 1
Bilans nakładu pracy studenta: udział w ćwiczeniach: 15h; przygotowanie do zajęć: 15h; konsultacje - 3 h
Razem: 33 h
Wskaźniki ilościowe: zajęcia wymagające bezpośredniego udziału nauczyciela 7 godz. (0.5 ECTS), zajęcia praktyczne 8 godz. (1 ECTS)
W cyklu 2022:
Celem ćwiczeń jest przedstawienie podstawowych problemów teorii i praktyki animacji kultury w mediach oraz upowszechniania i promowania kultury. |
W cyklu 2023:
Celem ćwiczeń jest przedstawienie podstawowych problemów teorii i praktyki animacji kultury w mediach oraz upowszechniania i promowania kultury. |
W cyklu 2024:
Celem ćwiczeń jest przedstawienie podstawowych problemów teorii i praktyki animacji kultury w mediach oraz upowszechniania i promowania kultury. |
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
KA6_WG3 KA6_UWO1 KA6_KKO2 KA6_KOR1 KA6_KR1 KA6_KKOR
Kryteria oceniania
Sposoby weryfikacji efektów kształcenia: projekty, prezentacja, ocena aktywności w trakcie zajęć, ocena efektów pracy zespołowej.
Literatura
Wykaz literatury podstawowej:
M. Dragićević-Šešić, B. Stojković, Kultura: zarządzanie, animacja, marketing, Warszawa 2010.
Dylematy animacji kulturalnej, red. J. Gajda,
W. Żardecki, Lublin 2001.
J. Grad, U. Kaczmarek, Organizacja i upowszechnianie kultury w Polsce. Zmiany modelu, Poznań 1999.
D. Ilczuk, Polityka w społeczeństwie obywatelskim, Kraków 2002.
J. Kargul, Od upowszechniania kultury do animacji kulturalnej, Toruń 1998.
Konsumpcja – istotny wymiar globalizacji kulturowej, red. A. Jawłowska i M. Kempny, Warszawa 2005.
A. Niemczyk, Marketing w sferze kultury: wybrane problemy, Kraków 2007.
M. Sobocińska, Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, Warszawa 2008.
Wykaz literatury uzupełniającej:
Animacja kultury, red. G. Godlewski, I. Kurz,
A. Mencwel, M. Wójtowski, Warszawa 2002.
Z. Bauman, Konsumowanie życia, Kraków 2009.
D. Ilczuk, Sektor nonprofit w kulturze, Warszawa 1995.
Upowszechnianie kultury – wyzwaniem dla edukacji kulturalnej, red. K. Olbrycht, E. Konieczna, J. Skutnik, Toruń 2008.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: