Dziennikarskie źródła informacji 340-PS2-1DZI
Konwersatorium, mające w dużej mierze charakter warsztatowy, poświęcone jest różnego rodzaju źródłom i sposobom pozyskiwania (a także przetwarzania) informacji, wykorzystywanym w zawodzie dziennikarza. Zajęcia w bezpośrednim kontakcie z prowadzącym obejmują 14 godzin, około10 godzin student będzie musiał poświęcić na przygotowywanie się do nich i opracowanie projektu stanowiącego podstawę zaliczenia.
W cyklu 2022:
Konwersatorium, mające w dużej mierze charakter warsztatowy, poświęcone jest różnego rodzaju źródłom i sposobom pozyskiwania (a także przetwarzania) informacji, wykorzystywanym w zawodzie dziennikarza. Zajęcia w bezpośrednim kontakcie z prowadzącym obejmują 14 godzin, około10 godzin student będzie musiał poświęcić na przygotowywanie się do nich i opracowanie projektu stanowiącego podstawę zaliczenia. |
W cyklu 2023:
Konwersatorium, mające w dużej mierze charakter warsztatowy, poświęcone jest różnego rodzaju źródłom i sposobom pozyskiwania (a także przetwarzania) informacji, wykorzystywanym w zawodzie dziennikarza. Zajęcia w bezpośrednim kontakcie z prowadzącym obejmują 14 godzin, około10 godzin student będzie musiał poświęcić na przygotowywanie się do nich i opracowanie projektu stanowiącego podstawę zaliczenia. |
W cyklu 2024:
Konwersatorium, mające w dużej mierze charakter warsztatowy, poświęcone jest różnego rodzaju źródłom i sposobom pozyskiwania (a także przetwarzania) informacji, wykorzystywanym w zawodzie dziennikarza. Zajęcia w bezpośrednim kontakcie z prowadzącym obejmują 14 godzin, około10 godzin student będzie musiał poświęcić na przygotowywanie się do nich i opracowanie projektu stanowiącego podstawę zaliczenia. |
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Kryteria oceniania
Ocena aktywności podczas zajęć.
Przygotowanie indywidualnego projektu dziennikarskiego na podstawie samodzielnie zdobytych informacji.
Literatura
B. Głowacki, Internet jako źródło informacji dla dziennikarza – mijanie się z prawdą a etyka dziennikarska. "Studia Medioznawcze" 2015, nr 1, s. 21-31.
M. Palczewski, Twitter — ponowoczesne źródło informacji, "Dziennikarstwo i Media" 2013, nr 4.
A. Rokuszewska-Pawełek, Wywiad narracyjny jako źródło informacji, "Media. Kultura> Społeczeństwo" 2006, nr 1.
M. Chyliński, Fałszywe wiadomości : antydobra w ekosystemie informacji, "Com.pres" 2018, nr 1.
Strony internetowe agencji i serwisów prasowych.
W cyklu 2022:
B. Głowacki, Internet jako źródło informacji dla dziennikarza – mijanie się z prawdą a etyka dziennikarska. "Studia Medioznawcze" 2015, nr 1, s. 21-31. |
W cyklu 2023:
B. Głowacki, Internet jako źródło informacji dla dziennikarza – mijanie się z prawdą a etyka dziennikarska. "Studia Medioznawcze" 2015, nr 1, s. 21-31. |
W cyklu 2024:
B. Głowacki, Internet jako źródło informacji dla dziennikarza – mijanie się z prawdą a etyka dziennikarska. "Studia Medioznawcze" 2015, nr 1, s. 21-31. |
Uwagi
W cyklu 2022:
Na zajęcia będą zapraszani dziennikarze reprezentujący różnego rodzaju media. |
W cyklu 2023:
Na zajęcia będą zapraszani dziennikarze reprezentujący różnego rodzaju media. |
W cyklu 2024:
Na zajęcia będą zapraszani dziennikarze reprezentujący różnego rodzaju media. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: