Kreatywne pisanie i odbiór 340-PS2-1KP
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: fakultatywny
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki humanistyczne, literaturoznawstwo
Rok studiów/semestr: 2019/2020, semestr letni
Wymagania wstępne: ocena opracowywanych indywidulanie i grupowo projektów, ocena pracy w grupach, ocena prac pisemnych.
Liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenie zajęć: 15, zajęcia warsztatowe połączone z prezentacją.
Metody dydaktyczne: dyskusja, wykład, projekt.
Punkty ECTS: 2.0.
Bilans nakładu pracy studenta: udział w ćwiczeniach: 15h; przygotowanie do zajęć: 15h; konsultacje - 3 h
Razem: 33 h
Wskaźniki ilościowe: zajęcia wymagające bezpośredniego udziału nauczyciela 7 godz. (1.0 ECTS), zajęcia praktyczne 8 godz. (1.0 ECTS). Praca domowa, konsultacje - 10 godzin.
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Efekty kształcenia
KA7_WG1 KA7_WK1 KA7_WGK1 KA7_WGK2 KA7_UWKOU2 KA7_UWKOU3 KA7_ KKO2 KA7_ KKO3 KA7_KO1
Kryteria oceniania
Ćwiczenia.
Podstawą zaliczenia są: praca pisemna oraz efekty jednego ze spotkań warsztatowych.
Literatura
Literatura podstawowa:Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations, pod red. I. Borkowskiego i K. Stasiuk-Krajewskiej, Wrocław 2011.T. Goban-Klas, Komunikowanie i media masowe. Teorie prasy, radia, telewizji i internetu, Warszawa 1999.B. Golka, W. Rivers, C. Mathews, Etyka środków przekazu, Warszawa 1995.M. Kunczik, I. Borkowski, K. Stasiuk-Krajewska, Przestrzenie komunikowania, L. Taylor, A. Willis, Medioznawstwo. Teksty, instytucje i odbiorcy, Kraków 2006.K. Wolny-Zmorzyński,, A. Kaliszewski, W. Furman, Dziennikarstwo a literatura w XX i XXI wieku, Warszawa 2011.Literatura uzupełniająca:Media. Leksykon PWN, red. Z. E. Banaszkiewicz, Warszawa 2000.J. Sławek, Czytelnik uwolniony? Perswazja we współczesnej informacji prasowej, Poznań 2007.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: