Technologia informacyjna 340-PS2-1TI
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki humanistyczne, literaturoznawstwo
Rok studiów/semestr: 7
Wymagania wstępne:
Liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenie zajęć: 15
Metody dydaktyczne:
Punkty ECTS: 1
Bilans nakładu pracy studenta: 15; praca własna, zadania domowe;
Wskaźniki ilościowe: zajęcia wymagające bezpośredniego udziału nauczyciela 15 godz. (1 ECTS), zajęcia praktyczne 15 godz. (1 ECTS)
W cyklu 2022:
Profil studiów: ogólnoakademicki |
W cyklu 2023:
Profil studiów: ogólnoakademicki |
W cyklu 2024:
Profil studiów: ogólnoakademicki |
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022: | W cyklu 2023: |
Efekty kształcenia
KA7_KOR1
KA7_KOR2
KA7_UWOU1
Kryteria oceniania
Studenci uzyskują zaliczenie po wykonaniu zadań praktycznych. Dopuszcza się jedną nieobecność.
Literatura
Cyrek B., Media społecznościowe - nowa przestrzeń nauki, "Kognitywistyka i Media w Edukacji" 2016, nr 2, s. 45-56.
Cox J., Microsoft Word 2010. Krok po kroku, Gliwice 2012.
Edney A., PowerPoint 2010 PL. Seria praktyk 2005, Wydawnictwo Helion 2011.
Freedman J., Microsoft Word 2013, 2013.
Gwiazda-Rzepecka B., Bezpieczeństwo a media społecznościowe, w: Bezpieczeństwo personalne a bezpieczeństwo strukturalne. 6, Bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni, 2018, s. 84-100.
Herma M., Globalne ociemnienie, "Polityka" 2019, nr 39.
Lambert J., Microsoft Word 2016: krok po kroku, przeł. M. Włodarz, Warszawa 2016.
Lambert J.,Frye C., Microsoft office 2016: krok po kroku, przeł. L. Biolik, Warszawa 2016.
Woźniak-Zapór M., Sorkowska-Cieślak K., Użyteczność, funkcjonalność i dostępność stron internetowych muzeów i instytucji kultury, Kraków 2018.
Strony internetowe:
Microsoft365
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: