Seminarium licencjackie 340-RK1-3SEL6
Tematyka seminariów zgodna z indywidualnymi zainteresowaniami naukowymi studenta i profilem seminarium.
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki humanistyczne; językoznawstwo
Rok studiów: III
Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 60h
Metody dydaktyczne: ćwiczenia przedmiotowe, warsztaty grupowe, dyskusja, konsultacje, praca samodzielna, kwerenda biblioteczna.
Punkty ETCS: 21
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w seminariach: 30 x 2 = 60 h (2 ETCS)
Udział w konsultacjach: 30 x 2 = 60 h (2 ETCS)
Przygotowanie teoretyczne do zajęć: 30 x 10 = 300 h (10 ETCS)
Pisanie pracy licencjackiej: 180 h (6 ETCS)
Przygotowanie do egzaminu licencjackiego i uczestnictwo w tym 30h (1 ECTS)
Razem: 630 h (21 ETCS)
W cyklu 2022:
Profil studiów: ogólnoakademicki |
W cyklu 2023:
Profil studiów: ogólnoakademicki |
W cyklu 2024:
Profil studiów: ogólnoakademicki |
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student, który zaliczył przedmiot:
- ma usystematyzowaną wiedzę ogólną, obejmującą terminologię i metodologię z zakresu językoznawstwa - K_W03;
- zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego oraz własności intelektualnej - K_W12;
- potrafi wyszukiwać, analizować i użytkować informacje, wykorzystując różne źródła, analizować, selekcjonować i wykorzystywać informacje dla celów analityczno-badawczych - K_U01;
- umie formułować i analizować problemy badawcze, dobierać metody i narzędzia, opracowywać, prezentować i wdrażać ich wyniki, które pozwalają na rozwiązywanie problemów w obrębie dyscypliny - K_U02;
- potrafi napisać w wybranym języku obcym tekst odpowiadający podstawowym wymaganiom piśmiennictwa o charakterze naukowym z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych i korzystając z literatury przedmiotu - K_U11;
- ma umiejętność merytorycznej argumentacji i formułowania wniosków i samodzielnych sądów w języku obcym - K_U13;
- umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie wybranej specjalizacji dyplomowej - K_U03;
- rozumie i realizuje potrzebę ustawicznego kształcenia się - K_K01.
Ocena formatywna: przedłużona obserwacja aktywności studenta przez prowadzącego, ocena według kryteriów, ocena wykonania zadań pisemnych.
Ocena podsumowująca: ocena według kryteriów, praca licencjacka studenta.
Kryteria oceniania
Formy zaliczenia przedmiotu:
Zaliczenie semestralne, zaliczenie na ocenę, egzamin licencjacki
Zaliczenie semestru V na podstawie zrealizowanych obowiązkowych zadań, określonych na początku semestru:
- opracowanie bibliografii
- zgromadzenie kompletnego materiału badawczego
- napisanie I rozdziału pracy (rozdział teoretyczny)
Zaliczenie semestru VI na ocenę z wpisem do indeksu na podstawie złożonej pracy licencjackiej.
Egzamin licencjacki.
Literatura
Przykładowa literatura przedmiotu:
- Ю.А. Владимиров, Как написать дипломную работу?, Москва 2000.
- T.T. Kaczmarek, Poradnik dla studentów piszących pracę licencjacką lub magisterską, Warszawa 2005.
- U. Eco, Jak napisać pracę dyplomową? Poradnik dla humanistów, Warszawa 2007.
W cyklu 2022:
Przykładowa literatura przedmiotu: Pozostała literatura zgodna z indywidualna tematyką studenta. |
W cyklu 2023:
Przykładowa literatura przedmiotu: Pozostała literatura zgodna z indywidualna tematyką studenta. |
W cyklu 2024:
Przykładowa literatura przedmiotu: Pozostała literatura zgodna z indywidualna tematyką studenta. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: