Nowe technologie w doskonaleniu językowym 340-RT2-1NTD
profil studiów: ogólnoakademicki
forma studiów: stacjonarne
rodzaj przedmiotu: obowiązkowy, M_3
dziedzina i dyscyplina: nauki humanistyczne, językoznawstwo
rok studiów: I, semestr: I (I rok, II stopień)
wymagania wstępne: -
liczba godzin dydaktycznych: 15h
metody dydaktyczne: wykład, prezentacja, dyskusja, zadania testowe
punkty ECTS: 1
bilans nakładu pracy studenta: udział w konwersatorium 15h, przygotowanie do zajęć 5h, przygotowanie do testu oraz prezentacji 4h, udział w konsultacjach 2h
nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 17h (0,68 ECTS), o charakterze praktycznym 0.
W cyklu 2022:
profil studiów: ogólnoakademicki |
W cyklu 2023:
profil studiów: ogólnoakademicki |
W cyklu 2024:
profil studiów: ogólnoakademicki |
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
KP7_WG1, KP7_WG2, KP7_WG5,
KP7_UW5, KP7_UO1, KP7_KK1
Sposoby weryfikacji: dyskusje, prezentacje studentów, test.
Kryteria oceniania
Zaliczenie w ocenie na podstawie aktywności studenta, obecności na zajęciach, przygotowanej przez studenta prezentacji i/lub pracy projektowej, testu.
Nieobecności: student nie otrzymuje zaliczenia po opuszczeniu powyżej 30% zajęć; w celu uzyskania zaliczenia przedmiotu (w przypadku nieobecności poniżej 30%) - student jest zobowiązany zaliczyć nieobecności w ramach konsultacji.
Literatura
E. Gajek, 2013, Technologie mobilne w edukacji językowej – na przykładzie języka angielskiego. Meritum Mazowiecki Kwartalnik Edukacyjny, Nr 4 str. 27-33.
E. Gajek, 2012, Audiodeskrypcja i napisy jako techniki uczenia się języka – projekt ClipFlair. (co-authored with A. Szarkowska) Języki obce w szkole nr 2 (2012), s. 106-110.
E. Gajek, 2008, Edukacja językowa w społeczeństwie informacyjnym Warszawa: Wydawnictwo Instytytutu Lingwistyki Stosowanej
M. Ziółek-Wojnar, J. Deczewska, 2015, Wykorzystanie materiałów internetowych na zajęciach z języka rosyjskiego, Języki Obce w Szkole, nr 4, s. 46-51.
M. Karolczuk, D. Gałkowska, U. Lipato, 2018, Слушай, читай, не забывай. Преподавание и изучение русского языка как иносторанного с помощью современных технологий, Białystok.
M. Karolczuk M. 2014, „O kształtowaniu kompetencji medialnej (przyszłych) nauczycieli języków obcych”, (w:) Edukacja dla przyszłości, t. X, red. J. F. Nosowicz, s. 203-218, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku.
В.Н. Василовская, 2008, Использование мультимедиа как одного из средств интенсификации самостоятельной работы при изусении иностранного языка, Известия ЮФУ. Техническме науки, с. 230-234.
Е.В. Воевода, 2009, Интернет-технологии в обучении иностранным языкам, Высшее образование в России, № 9, с. 110-114.
W cyklu 2022:
Literatura podstawowa: |
W cyklu 2023:
Literatura podstawowa: |
W cyklu 2024:
Literatura podstawowa: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: