Język angielski cz.4 350-HS1-2JAN4
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki : językoznawstwo
Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia
Rok studiów: I{ ( semestr IV )
Wymagania wstępne:
Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą kontynuację lektoratu na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR
Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin w sali, o ile nie będzie innych zaleceń
Metody dydaktyczne: ćwiczenia, konsultacje, dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie.
Punkty ECTS: 3
Nakład pracy studenta związany z zajęciami :
- wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje, ew. zajęcia zdalne synchroniczne) : 35 godz., punkty ECTS 1,4
- samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia):40 godz. punkty ECTS 1,6
W cyklu 2022:
Profil studiów: ogólnoakademicki Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin w sali, o ile nie będzie iinnych zaleceń Metody dydaktyczne: ćwiczenia, konsultacje, dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie. Punkty ECTS: 3 Nakład pracy studenta związany z zajęciami : |
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
KP6_UK4 posiada umiejętność merytorycznego argumentowania i dyskutowania w języku polskim oraz obcym, przedstawiania swoich opinii i odnoszenia się do poglądów innych autorów w obszarze problematyki
KP6_UK1 potrafi przygotować prezentację multimedialną oraz wykorzystywać nowoczesne technologie informacyjne
KP6_UO1 uczestniczy w wykonywaniu zadań przydzielonych zespołom w trakcie zajęć na uczelni
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę oraz egzamin pisemny i ustny z uwzględnieniem możliwości wykonania zadań w formie zdalnej.
Literatura
Literatura podstawowa:
Smith J., Exploring British Culture, Cambridge, 2017
Cullen P., Cambridge Vocabulary for IELTS advanced, Cambridge University Press, 2017
McCarthy M., O’Dell F., Academic Vocabulary in Use, Cambridge University Press, 2016
zasoby internetowe:
www.englishgrammarsecrets.com
www.onestopenglish.com (Macmillan Publishers)
www.forum-network.org
quizlet.com
www.myenglishpages.com
aclil2climb.blogspot.com/p/useful-resources
www.esljokes.net
www.english-online.at
learnenglish.britishcouncil.org/en/word-street
www.learn-english-today.com/lessons
www.pearsonlongman.com/summit2e/members/level2/sample-units/unit10-student-edition.pdf
www.ted.com
http://www.breakingnewsenglish.com
http://www.onestopenglish.com/
http://www.bbc.com/news/
http://www.warsawvoice.pl/WVpage/pages/index.php
http://www.englishclub.com
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Historia
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:History
serwisy informacyjne:
www.bbcworld.com, www.euronews.net , www.cnn.com, www.theguardian.com, www.npr.org,
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: