Lektorat języka angielskiego 3 350-MS1-2JAN3
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki : językoznawstwo
Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia
Rok studiów: II ( semestr III )
Wymagania wstępne: Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą kontynuację lektoratu na poziomie B2+ według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR
Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin, w tym 22 godz. w sali i 8 godz. synchronicznych
Metody dydaktyczne: ćwiczenia, konsultacje
Punkty ECTS: 4
Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
- wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje, zajęcia zdalne) : 35 godz., punkty ECTS 1,4
- samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia): 65 godz. punkty ECTS 2,6
W cyklu 2022:
Profil studiów - ogólnoakademicki. |
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
KP6_UK2 Absolwent potrafi merytorycznie argumentować i dyskutować w języku polskim i obcych, przedstawiać swoje opinie i odnosić się do poglądów innych autorów w obszarze relacji międzynarodowych
KP6_UK4 Absolwent potrafi posługiwać się na poziomie zaawansowanym (B2 ESOKJ) jednym językiem zachodnioeuropejskim ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień międzynarodowych
KP6_UO2 Absolwent jest gotów współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role
KP6_KK1 Absolwent jest gotów do krytycznego formułowania sądów na temat podstawowych kwestii politycznych, kulturowych, ekonomicznych i prawnych na płaszczyźnie międzynarodowej, uwzględniając także ich historyczny kontekst
KP6_KR3 Absolwent jest gotów do uznawania i szanowania różnic punktów widzenia determinowanych różnym podłożem narodowym i kulturowym
KP6_UK2 Absolwent potrafi - regularne przygotowywanie się do zajęć,
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę
Literatura
Literatura podstawowa:
Smith J., Exploring British Culture, Cambridge, 2018
Cullen P., Cambridge Vocabulary for IELTS advanced, Cambridge University Press, 2016
O' Driscoll J., Britain, Oxford 2017
Taylor J., Zeter J., Career Paths: Business English, Express Publishing, 2017
McCarthy M., O’Dell F., Academic Vocabulary in Use, Cambridge University Press,
zasoby internetowe:
www.englishgrammarsecrets.com
www.onestopenglish.com (Macmillan Publishers)
www.forum-network.org
quizlet.com
www.myenglishpages.com
aclil2climb.blogspot.com/p/useful-resources
www.esljokes.net
www.english-online.at
learnenglish.britishcouncil.org/en/word-street
www.learn-english-today.com/lessons
www.pearsonlongman.com/summit2e/members/level2/sample-units/unit10-student-edition.pdf
www.ted.com
serwisy informacyjne:
www.bbcworld.com, www.euronews.net , www.cnn.com, www.theguardian.com, www.npr.org,
itp.
W cyklu 2022:
Wybrane strony z: zasoby internetowe: serwisy informacyjne: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: