Proseminarium - Prawo własności intelektualnej, mediów i reklamy 370-AN1-2PROPIM
Zdobycie pogłębionej wiedzy z określonego obszaru badawczego, zastosowania właściwych kryteriów wyboru problematyki badawczej, wyboru oraz określenia adekwatnych metod prowadzenia badań naukowych w odniesieniu do różnych problemów badawczych, planowania oraz realizacji prac naukowo-badawczych, a także rozwiązywania pojawiających się w tych procesach problemów praktycznych.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student
zna:
KP6_WK1 - fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji w zakresie dotyczącym prawa administracyjnego (materialnego, ustrojowego i procesowego) oraz funkcjonowania administracji publicznej
KP6_WK3 - zasady ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego
potrafi:
KP6_UW1 - wykorzystywać posiadaną wiedzę – formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy oraz innowacyjnie wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez: – właściwy dobór źródeł prawnych z zakresu prawa administracyjnego (aktów prawnych, dorobku doktryny i orzecznictwa sądowo administracyjnego) i informacji z nich pochodzących, dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji
jest gotów do:
KP6_KK1 - krytycznej oceny prezentowanych zagadnień problemowych dotyczących prawa administracyjnego (materialnego, ustrojowego i procesowego) oraz przedmiotu działania administracji publicznej
Kryteria oceniania
W celu uzyskania zaliczenia, student:
- ma wybrany temat pracy dyplomowej
- zebrał i przedstawił propozycję wykazu materiału źródłowego w postaci aktów prawnych, orzecznictwa sądowego oraz literatury przedmiotu
- przedstawił i skonsultował z promotorem propozycję spisu treści pracy.
W zależności od obowiązujących regulacji, zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia końcowego lub egzaminu końcowego
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
Literatura
Literatura podstawowa:
J. Sieńczyło-Chlabicz (red.), Prawo własności intelektualnej. Teoria i praktyka, Warszawa 2021
K. Wójcik, Piszę pracę magisterską. Poradnik dla autorów akademickich prac promocyjnych (licencjackich, magisterskich, doktorskich), Warszawa 2002
R. Zenderowski, Praca magisterska. Jak pisać i obronić? Wskazówki metodologiczne, Warszawa 2008
B. Wierzbicki (red.) Praca magisterska - od irytacji do satysfakcji, Białystok 2001
Literatura dodatkowa:
J. Szumski, Wstęp do badań i technik badań społecznych, Kraków 1999
S. Urban, W. Ładoński, Jak napisać dobrą pracę magisterską, Wrocław 2003
J. Boć, Jak pisać pracę magisterską, Wrocław 2001
E. Babie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2004
J. Majchrzak, T. Mendel, Metoda pisania prac magisterskich i dyplomowych, Poznań 1999
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: