Seminarium - Procedury administracyjne w leśnictwie 370-AN2-2SEMPAL
Profil studiów - ogólnoakademicki
Forma studiów - niestacjonarne
Rodzaj przedmiotu - obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki - nauki prawne
Rok studiów/sem. - rok II/sem. III i IV
Wymagania wstępne - brak
Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 30 godzin seminarium (w tym 7 godzin e-learningu)
Metody dydaktyczne - konsultacje, dyskusje moderowane
Punkty ECTS - 7 pkt
Bilans nakładu pracy studenta udział w seminariach 30 godz. - całość prowadzona w formie zajęć bezpośrednich lub zdalnych w czasie rzeczywistym w zależności od sytuacji pandemicznej) przygotowanie do zajęć 75 godz., udział w konsultacjach związanych z zajęciami 85 godz., łącznie 190 godz., co odpowiada 7 pkt ECTS.
Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 100 godzin, co odpowiada 4,0 pkt ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 75 godz., co odpowiada 3,0 pkt ECTS.
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
KP7_WG5 student zna główne tendencje rozwojowe prawa administracyjnego
(materialnego, ustrojowego i procesowego) związanego z leśnictwem
KP7_WK1 student zna fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji w zakresie dotyczącym prawa administracyjnego odnoszącego się do leśnictwa (materialnego, ustrojowego i procesowego)
oraz przedmiotu działania administracji publicznej
KP7_UU2 absolwent potrafi ukierunkowywać innych w zakresie samodzielnego
planowania i realizowania własnego uczenia się przez całe życie
KP7_KK3 absolwent jest gotów do zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu z zakresu prawa administracji publicznej
weryfikacja wszystkich efektów uczenia się - przygotowanie pracy magisterskiej
Kryteria oceniania
przygotowanie pracy magisterskiej, obecność na zajęciach
Literatura
Literatura nieograniczona. W zależności od tematu wybranej pracy magisterskiej.
Literatura podstawowa:
1. J. Boć: Jak pisać pracę magisterską, Wrocław 2003.
2. Pułło: Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2006.
3. J. Apanowicz: Zarys metodologii prac dyplomowych i magisterskich z organizacji i zarządzania, Gdynia 1997.
Literatura uzupełniająca:
1.J. Mąjchrzak: Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych: poradnik pisania prac promocyjnych oraz innych opracowań naukowych wraz z przygotowaniem ich do obrony lub publikacji, Poznań 1999.
2. E. Niedzielska: Mały poradnik autora i recenzenta pracy akademickiej, Wrocław 1993.
3. Prace licencjackie i magisterskie, pod red. E. Ruśkowskiego, Siedlce 2002.
4. J. Jura, J. Roszczypała: Metodyka przygotowania prac dyplomowych licencjackich i magisterskich, Warszawa 2000.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: