Proseminarium - Prawo administracyjne 370-AS1-2PROPAD
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina nauk społecznych, dyscyplina: nauki prawne
Rok studiów: I, semestr letni
Wymagania wstępne: brak
Metody dydaktyczne: seminarium
Punkty ECTS: 4
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godz. seminarium (w tym 15 godz. w e-learningu).
Bilans nakładu pracy studenta: udział w seminariach 30 godz., przygotowanie do zajęć 50 godz., udział w konsultacjach związanych z
zajęciami 35 godz.
Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 50 godzin, co
odpowiada 2,0 pkt ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 50 godz., co odpowiada 2,0
pkt ECTS, razem 100 godzin co odpowiada 4 pkt. ECTS.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
KA7_WG5 - absolwent zna i rozumie główne tendencje rozwojowe prawa administracyjnego (materialnego, ustrojowego i procesowego),
sposób weryfikacji - zaliczenie w formie pisemnej z uwzględnieniem aktywności studenta na zajęciach (również na zajęciach elerningowych).
KA7_WK1 - absolwent zna i rozumie fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji w zakresie dotyczącym prawa administracyjnego
(materialnego, ustrojowego i procesowego) oraz przedmiotu działania administracji publicznej, sposób weryfikacji - zaliczenie w formie
pisemnej z uwzględnieniem aktywności studenta na zajęciach (również na zajęciach e-lerningowych).
UMIEJĘTNOŚCI
KA7_UU2 - absolwent potrafi ukierunkowywać innych w zakresie samodzielnego planowania i realizowania własnego uczenia się przez
całe życie, sposób weryfikacji - zaliczenie w formie pisemnej z uwzględnieniem aktywności studenta na zajęciach (również na zajęciach elerningowych).
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
KA7_KK3 - absolwent jest gotów do zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu z
zakresu prawa administracji publicznej, sposób weryfikacji - zaliczenie w formie pisemnej z uwzględnieniem aktywności studenta na
zajęciach (również na zajęciach e-lerningowych).
Kryteria oceniania
Seminarium: obserwacja ciągła podczas zajęć, praca w grupach, ocena aktywności na zajęciach e-learningowych, zaliczenie na ocenę po
przedstawieniu problemu naukowego w formie pisemnej oraz uzasadnieniu wyboru tematu pracy magisterskiej.
W zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
Literatura
A. Pułło, Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2000
S. Urban, W. Ładoński, Jak napisać dobrą pracę magisterską, Wrocław 2003
B. Wierzbicki, (red.). Praca magisterska – od irytacji do satysfakcji, Białystok 2001
E. Babbie, Podstawy badań społecznych, Warszawa 2013
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: