Marketing społeczny 370-KN1-1MAS
Profil studiów – ogólnoakademicki.
Forma studiów – niestacjonarne.
Rodzaj przedmiotu – do wyboru.
Dziedzina i dyscyplina nauki - nauki społeczne i nauki o zarządzaniu i jakości
Rok studiów/semestr – rok I/sem. I.
Wymagania wstępne – brak.
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 14 godzin wykładu (w tym 5 godz. zdalnych synchronicznych).
Metody dydaktyczne – wykład, dyskusja, analiza przypadków, konsultacje.
Bilans nakładu pracy studenta – udział w zajęciach 15 godz., przygotowanie do zajęć i zaliczenia 25 godz., udział w konsultacjach
związanych z zajęciami 10 godz.
Razem: 50 godzin, co odpowiada 2 pkt ECTS.
Wskaźniki ilościowe – nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 25 godz., co
odpowiada 1 pkt. ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 25 godz., co odpowiada 1 pkt.
ECTS
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Umiejętności, student potrafi:
KA6_UW2 - formułować i rozwiązywać złożone oraz nietypowe problemy związane z procesami prawno-społeczno-polityczno-ekonomicznymi
KA6_UK2 - komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii z zakresu kryminologii i innych nauk społecznych lub humanistycznych
KA6_UU1 - samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie
KA6_UU2 - samodzielnie uzupełniać nabytą wiedzę i umiejętności, a także rozwijać je interdyscyplinarnie.
Sposoby weryfikacji efektów uczenia się: prezentacje koncepcji kampanii społecznej
Kryteria oceniania
Projekt grupowy / praca w grupie, przygotowanie prezentacji
Zaliczenie na ocenę na podstawie punktów uzyskanych przez studenta z prezentacji .
Ocena zależna od liczby punktów uzyskanych przez studentów. Skala ocen od 2 do 5 zgodnie z poniższą punktacją:
19-20 pkt. możliwych do zdobycia – 5 (bdb)
17-18 pkt. – 4,5 (db+)
15-16 pkt.– 4 (db)
13-14 pkt.– 3,5 (dst+)
11-12 pkt. – 3 (dst)
0-10 pkt.– 2 (ndst)
W zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
Literatura
K. Andresen, Marketing Robin Hooda, Warszawa 2007.
R.B. Cialdini,, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2004.
Marketing wartości społecznych, red. W. Domachowski, Poznań 2003.
P. Kotler, Lee N., Marketing w sektorze publicznym, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2007
A. Limański, I. Drabik, Marketing w organizacja non-profit, Warszawa 2007,
Propaganda dobrych serc czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej, red. D. Maison, P. Wasilewski, Kraków 2008,
Szlachetna propaganda dobroci, czyli Drugi tom o reklamie społecznej, red. P. Wasilewski, D. Maison, A. Stafiej-Bartosik, Kraków 2007.
M. Rojek-Nowosielska, Kształtowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Wrocław 2006.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: