Specjalistyczny warsztat językowy 380-N2-2YHDTA
Profil kształcenia: ogólnoakademicki
Forma studiów: niestacjonarne
Poziom kształcenia: Studia drugiego stopnia stopnia
Moduł:ogólnouczelniany
Rodzaj przedmiotu: specjalistyczny warsztat językowy; przedmiot obowiązkowy
Rok studiów/semestr: II rok studiów, semestr III.
Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 15 godzin, w tym 10 godz. zajęć w sali oraz 5 godz. zajęć zdalnych asynchronicznych
Punkty ECTS: 2
Nakład pracy studenta związany z zajęciami :
- wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje, egzamin) : 25 godz., punkty ECTS 1
- samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, zajęcia zdalne asynchroniczne): 25 godz., punkty ECTS 1
Doskonalenie wybranych sprawności językowych. Ćwiczenie umiejętności językowych - mówienie, czytanie tekstów autentycznych. Elementy tłumaczenia. Rozumienie ze słuchu oryginalnych nagrań. Przyswajanie i utrwalanie słownictwa z danego zakresu tematycznego np. emigracja, bezrobocie, starzejące się społeczeństwo, bieda i wykluczenie społeczne, dyskryminacja, społeczne skutki kryzysu itp.
Zastrzega się, że ze względu na wyznaczoną zdalną formę niektórych zajęć realizacja tematów może ulec niewielkim zmianom. Nie wpływa to na osiągnięcie wszystkich efektów uczenia się.
W cyklu 2022:
Profil kształcenia: ogólnoakademicki Punkty ECTS: 2 Nakład pracy studenta związany z zajęciami : |
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
KA7_UK1
potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych w zakresie języka obcego
sposób weryfikacji: udział w dyskusji w grupie
KA7_UK2
potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień pedagogicznych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w zakresie języka obcego
sposób weryfikacji: testy cząstkowe, udział w dyskusji
KA7_KK2
jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie pedagogiki; angażuje się we współpracę
sposób weryfikacji: przygotowanie do zajęć i aktywny w nich udział, zaaangażowanie we wspólpracę w grupie
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę na koniec semestru.
Literatura
Academic Reading and Study Skills for International Students, L.Rosenthal, S. Rowland,
Academic Vocabulary in Use, M. McCarthy, F. O’Dell, CUP
Cambridge Academic English, C.Thaine , CUP
English for Presentations M. Grussendorf, OUP
Oxford EAP, E. de Chasal&Louis Rogers, OUP
materiały autorskie przygotowane na podstawie akredytowanych anglojęzycznych stron internetowych: np. onestopenglish, linguahouse, The Guardian, BBC, TED
W cyklu 2022:
Academic Reading and Study Skills for International Students, L.Rosenthal, S. Rowland, Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: