W cyklu 2023:
- Czarnocka M. (2016), Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Warszawa: Grupa Wydawnicza Oświata. - Garstka, T. (2016). Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu. Warszawa: Wolters Kluwer. - Jerzak, M. (2016). Zaburzenia psychicznej rozwojowe u dzieci a szkolna rzeczywistość. Warszawa: PWN. - Lewandowska-Kidoń, T., Kalinowska-Witek, B. (2016). Rola pedagoga szkolnego w szkolnym systemie pomocy psychologicznopedagogicznej. Lublin: UMCS. - Olechowska, A. (2016). Specjalne potrzeby edukacyjne. Warszawa: PWN. - Szczurkowska J., Mazur A. (2013)(red.). Wokół roli i zadań pedagoga i psychologa w szkole. Kielce: Wyd. Pedagogiczne ZNP. Akty prawne: - Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. poz. 1593). - Rozporządzenie Ministra Edukacj I Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach - Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia, wychowania i opieki dzieci i młodzieży będących obywatelami Ukrainy (Dz. U. poz. 1711). - Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 22 lipca 2022 r. w sprawie wykazu zajęć prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo na ich rzecz przez nauczycieli poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz nauczycieli: pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych i doradców zawodowych (Dz. U. poz. 1610). - Ustawa z 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy - Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2022 r. poz. 1730).
|
W cyklu 2024:
- Czarnocka M. (2016), Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Warszawa: Grupa Wydawnicza Oświata. - Garstka, T. (2016). Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu. Warszawa: Wolters Kluwer. - Jerzak, M. (2016). Zaburzenia psychicznej rozwojowe u dzieci a szkolna rzeczywistość. Warszawa: PWN. - Lewandowska-Kidoń, T., Kalinowska-Witek, B. (2016). Rola pedagoga szkolnego w szkolnym systemie pomocy psychologicznopedagogicznej. Lublin: UMCS. - Olechowska, A. (2016). Specjalne potrzeby edukacyjne. Warszawa: PWN. - Szczurkowska J., Mazur A. (2013)(red.). Wokół roli i zadań pedagoga i psychologa w szkole. Kielce: Wyd. Pedagogiczne ZNP. Akty prawne: - Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. poz. 1593). - Rozporządzenie Ministra Edukacj I Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach - Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia, wychowania i opieki dzieci i młodzieży będących obywatelami Ukrainy (Dz. U. poz. 1711). - Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 22 lipca 2022 r. w sprawie wykazu zajęć prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo na ich rzecz przez nauczycieli poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz nauczycieli: pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych i doradców zawodowych (Dz. U. poz. 1610). - Ustawa z 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy - Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2022 r. poz. 1730).
|