Język obcy - angielski cz.3 380-RS1-2JAN3
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki : językoznawstwo
Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia
Rok studiów: II ( semestr III )
Wymagania wstępne:
Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą kontynuowanie lektoratu na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR)
Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin, w tym 20 godz. zajęć w sali oraz 10 godz. zajęć zdalnych asynchronicznych
Metody dydaktyczne: dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej
Punkty ECTS: 1
Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
- wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje) : 25 godz., punkty ECTS 0,5
- samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, zajęcia zdalne asynchroniczne): 25 godz. punkty ECTS 0,5
W cyklu 2023:
Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin, w tym 20 godz. zajęć w sali oraz 10 godz. zajęć zdalnych asynchronicznych Metody dydaktyczne: dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Punkty ECTS: 1 |
W cyklu 2024:
Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin, w tym 20 godz. zajęć w sali oraz 10 godz. zajęć zdalnych asynchronicznych Metody dydaktyczne: dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Punkty ECTS: 1 |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
W cyklu 2024: mieszany: w sali i zdalnie | Ogólnie: mieszany: w sali i zdalnie w sali | W cyklu 2023: mieszany: w sali i zdalnie |
Efekty kształcenia
WIEDZA, absolwent zna i rozumie:
- zna elementarną terminologię używaną w pedagogice (KP6_WG1) w kontekście języka obcego
UMIEJĘTNOŚCI, absolwent potrafi:
- samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, korzystając z różnych źródeł w języku obcym (KP6_UW4),
- ma umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów na poziomie językowym B2 (KP6_UK2);
KOMPETENCJE SPOŁECZNE, absolwent jest gotów do:
- ma świadomość swojego poziomu wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju osobistego, doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia (KP6_KK1)
- jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, jest zdolny do porozumiewania się z osobami będącymi i nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie (KP6_KO3)
Sposób weryfikacji:
- ocena przygotowania do zajęć i aktywnego w nich uczestnictwa,
- bieżąca ocena wypowiedzi ustnych, aktywności w dyskusji, współpracy w grupie,
- ocena wypowiedzi pisemnych,
- ocena testów z wiedzy,
- ocena z indywidualnych zadań zdalnego nauczania,
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę.
Skala ocen:
91% - 100% - bardzo dobry (5.0)
81% - 90% - dobry plus (4.5)
71% - 80% - dobry (4.0)
61% - 70% - dostateczny plus (3.5)
51% - 60% - dostateczny (3.0)
Literatura
Literatura podstawowa:
wybrane strony z: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press.
W cyklu 2023:
Literatura podstawowa: |
W cyklu 2024:
Literatura podstawowa: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: