Specjalistyczny warsztat językowy 380-S2-2YHDTA
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy, Moduł MK_1, przedmioty kształcenia ogólnego
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki społeczne
Rok studiów/semestr: II rok, studia drugiego stopnia, semestr letni
Wymagania wstępne: wiedza, jaką student uzyskał na zajęciach z języka angielskiego na studiach pierwszego stopnia
Liczba godzin: 30 godz., ćwiczenia
Metody dydaktyczne: warsztaty, ćwiczenia, konsultacje
Punkty ECTS: 2
Bilans nakładu pracy studenta
Udział w ćwiczeniach: 30h
Przygotowanie do ćwiczeń: 15h
Udział w konsultacjach: 5h
Razem: 50h (2 ECTS)
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
- wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - 35h (1,1 ECTS)
- o charakterze praktycznym - 50h (1,5 ECTS)
W cyklu 2022:
Profil studiów: ogólnoakademicki |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
Student, który zaliczył przedmiot:
1. Zna terminologię pedagogiczną w języku angielskim i umie się nią posłużyć. K_W07
2. Ma umiejętności językowe pozwalające na przetłumaczenie z języka polskiego na język angielski tekstu pedagogicznego. K_U15
3. Posiada umiejętność przygotowania wystąpień ustnych lub prezentacji multimedialnych w języku angielskim, z wykorzystaniem różnych, samodzielnie dobranych ujęć teoretycznych i różnych źródeł. K_U17
4. Zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i posiadanych umiejętności językowych oraz rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. K_K01
5. Potrafi pracować w grupie przyjmując w niej różne role oraz krytycznie ocenić pracę zespołową. Posiada umiejętność prowadzenia dyskusji oraz potrafi dokonać jej podsumowania. K_K04
Kryteria oceniania
- analiza literatury
- analiza źródeł wtórnych (desk research)
- metody aktywizujące
- prezentacja
- dyskusja
Literatura
Cottrell S. (2013).The Study Skills Handbook, Palgrave Macmillan.
Gammidge M. (2004). Speaking Extra. A Resource Book of Multi-level Skills Activities, Cambridge University Press.
Harmer J., Rossner R. (1992). More than Words. Vocabulary for Upper-intermediate to Advanced Students Book, Essex: Longman.
Keizer K., Lindenberg S., Steg L. (2008). The Spreading of Disorder, Science, Vol. 322 (5908), pp. 1681-1685. [doi: 10.1126/science.1161405]
May P. (2015). First Trainer. Six Practice Tests with Answers, Cambridge University Press.
McCarthy M., O’Dell F. (2016). Academic Vocabulary in Use. Vocabulary reference and practice, Cambridge University Press.
McCarthy M., O’Dell F. (2017). English Vocabulary in Use, Upper-intermediate, Cambridge University Press.
Vince M. (2014). Language Practice for First. English Grammar and Vocabulary, Macmillan.
Vince M. (1998). Intermediate Language Practice, Oxford: Macmillan Heinemann English Language Teaching.
Wyatt R. (2002). First Certificate. Games and Activities, Pearson Education Limited.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: