Strategia rozwozju przedsiębiorstw 400-ES1-2SRP
Profil studiów: praktyczny
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: specjalizacyjny
Moduł: M_4
Rok studiów /semestr: Studia pierwszego stopnia, rok II, semestr 3
Wymagania wstępne: Organizacja i zarządzanie
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć wykład - 15 h
Metody dydaktyczne: wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych oraz angażowanie studentów do aktywnego udziału w dyskusji podczas wykładu i zadawania pytań
Punkty ECTS 1 (25 godz.)
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w wykładach - 15 godz.
Studia literaturowe - 5 godz.
Przygotowanie się do egzaminu - 4 godz.
Udział w egazminie - 1 godz.
Wskaźniki ilościowe:
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela- 15 godz. ECTS 0,6 ; o charakterze praktycznym: 5 ECTS – 0,2
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
SRP_W01 student zna i rozumie przedsiębiorstwa, które skutecznie realizują strategie rozwoju w skali krajowej i międzynarodowej KP6_WG6
SRP_W02 student zna i rozumie zasady formułowania i wdrażania strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz ich wpływ na działalność rynkową KP6_WG7
SRP_W02 student zna i rozumie procesy zmian zachodzących w organizacji w wyniku implementacji wybranej strategii rozwoju przedsiębiorstwa i konsekwencje tych działań KP6_WK3
Kryteria oceniania
Test wiedzy składający się z 21 pytań.
Kryteria oceniania:
0-10 ndst
11-13 dst
14 dst+
15-17 db
18 db+
19-21 bdb
Literatura
1. Pierścionek Z., Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
2. Zakrzewska-Bielawska A., Strategie rozwoju przedsiębiorstw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2018
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: