Programowanie gier 400-IS1-2PRG
Profil studiów: praktyczny.
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: przedmioty do wyboru
Dziedzina: Nauki ścisłe i przyrodnicze
Dyscyplina: Informatyka
Rok studiów: 2 rok/3 sem.
Wymagania wstępne: Zakłada się, że uczestnicy kursu mają świadomość o podstawach programowania oraz mają znajomość konstrukcji algorytmicznych.
Liczba godzin laboratoria-projekt: 15 godzin
Liczba godzin laboratoria: 30 godzin
Metody dydaktyczne: projekt, analiza przypadków biznesowych, dyskusja, rozwiązanie przykładów, praca laboratoryjna, prezentacja i obrona prac, referat.
Punkty ECTS: 4
Bilans nakładu pracy studenta:
(i) związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego nakładu nauczyciela i studenta -- 48 godzin (1,9 ECTS) :
Liczba godzin projektu: 15 godzin
Liczba godzin laboratorium: 30 godzin
Udział w konsultacjach: 3 godziny
(ii) związany z zajęciami o charakterze praktycznym -- 100 godzin (4 ECTS)
Przygotowanie się studenta do projektu: 22 godzin
Przygotowanie się studenta do laboratorium: 30 godzin
W cyklu 2023:
Profil studiów: praktyczny. |
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
student potrafi
- posługiwać się wzorcami projektowymi, wykorzystać narzędzia wspomagające proces tworzenia, testowania i debugowania gier ( KP6_UW11 )
- śledzić narzędzia i metody informatyczne dla tworzenia gier ( KP6_UU2 )
Kryteria oceniania
Podstawą zaliczenia projektu i laboratorium jest osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia. Podstawą ustalenia oceny końcowej jest
średnia arytmetyczna ocen wykonanych prac.
Skala ocen:
0% - 50.9% - ocena niedostateczna
51% - 60.9% - ocena dostateczna
61% - 70.9% - ocena dostateczna plus
71% - 80.9% - ocena dobra
81% - 90.9% - ocena dobra plus
91% - 100% - ocena bardzo dobra
Literatura
Literatura podstawowa
1. Joseph Hocking. Unity in Action. Multiplatform game development in C#.
Third edition. 2022, 419 p.
[ https://sd.blackball.lv/library/Unity_in_Action_3rd_Edition_(2022).pdf ]
2. Unity documentation.
[ https://docs.unity3d.com/Manual/UnityManual.html ]
Literatura pomocnicza
1. Learn Unity Beginner/Intermediate 2023 (FREE COMPLETE Course -
Unity Tutorial)
[ https://www.youtube.com/watch?v=AmGSEH7QcDg ]
2. The Ultimate Multiplayer Tutorial for Unity - Netcode for GameObjects
[ https://www.youtube.com/watch?
v=swIM2z6Foxk&list=PLI5KGtDrj4HVInyXdx5N2oYUAb9U7rJ4L ]
3. Learn Unity - Beginner's Game Development Tutorial.
[ https://www.youtube.com/watch?v=gB1F9G0JXOo ]
W cyklu 2023:
Literatura podstawowa Literatura pomocnicza |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: