Tworzenie stron webowych 400-IS1-2TSW
Profil studiów: Praktyczny
Forma studiów: Stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina: nauki ścisłe i przyrodnicze
Dyscyplina: informatyka
Rok studiów/semestr: 2 / 3
Wymagania wstępne: brak
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć:
-Laboratorium: 30 godz.
-Projekt: 15 godz.
Metody dydaktyczne: Laboratorium,prezentacja,projekt,burza mózgów
Punkty ECTS: 3
Bilans nakladu pracy studenta:
Udział w zajęciach:
-Laboratorium 15 godz.
-Projekt: 15 godz.
Przygotowanie do zajęć:
-Laboratorium 15 godz.
-Projekt: 15 godz.
Zapoznanie z literaturą: 5 godz.
Udział w konsultacjach: 3 godz.
Wskaźniki ilościowe:
Nakład pracy studenta związany z zajęciami
wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 39 godz. 1.3 pkt ECTS;
o charakterze praktycznym: 90 godz. 3 pkt ECTS
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
Student zna i rozumie:
Metodologie oraz narzędzia umożliwiające tworzenie oprogramowania w środowiskach internetowych KP6_WG6
Umiejętności:
Student potrafi:
Wykorzystywać technologie tworzenia oprogramowania pracującego w Internecie KP6_UW14
Kompetencje społeczne:
Student jest gotów do:
Przyjęcia kreatywnej i innowacyjnej postawy niezbędnej do podjęcia praktycznej aktywności w społeczeństwie informacyjnym KP6_KO1
Kryteria oceniania
Zaliczenie
Literatura
Lektura podstawowa
1. Matthew MacDonald. Tworzenie stron WWW. Nieoficjalny
podręcznik.
2. Shelley Powers. JavaScript: wprowadzenie.
3. David Sawyer McFarland. JavaScript i jQuery. Nieoficjalny
podręcznik.
Lektura uzupełniająca
1. Steven M. Schafer. HTML, XHTML i CSS. Biblia.
2. John Cowell. Wprowadzenie do XHTML: tworzenie
dynamicznych stron www z wykorzystaniem XHTML i JavaScript.
3. D.A. Crowder, A. Bailey. Tworzenie stron WWW. Biblia.
4. W. Romowicz. HTML i JavaScript.
Materiały online:
http://www.w3schools.com
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: