Antropologia kultury w badaniach marketingowych 430-KS1-1AKM
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: Stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: Obowiązkowy, przedmiot specjalnościowy M4
Dziedzina i dyscyplina nauki: dziedzina nauk humanistycznych, dyscyplina – kulturoznawstwo
Rok studiów/semestr: II rok/semestr IV (studia pierwszego stopnia)
Wymagania wstępne: Znajomość podstawowych pojęć i teorii dotyczących kultury i życia społecznego nabyta na wcześniejszych zajęciach (np. antropologiczne podstawy kulturoznawstwa, metodologia badań kulturoznawczych, socjologia kultury).
Liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 15 godzin wykładów.
Formy prowadzenia zajęć i metody dydaktyczne są podane w sylabusie B.
Punkty ECTS: 1
Bilans nakładu pracy studenta
Rodzaje aktywności:
– udział w wykładach i obecność na zaliczeniu – 16 godz.;
– przygotowanie do zaliczenia – 10 godz.;
– udział w konsultacjach – 3 godz.
Razem 30 godzin, co odpowiada 1. punktowi ECTS
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studentki/studenta związany z zajęciami:
– wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela – 19 godzin, co odpowiada 0,6 punktu ECTS
– o charakterze praktycznym – 11 godzin, co odpowiada 0,4 punktu ECTS
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Ogólnie: w sali zdalnie | W cyklu 2022: zdalnie w sali mieszany: w sali i zdalnie |
Efekty kształcenia
Efekty kształcenia wraz ze sposobami weryfikacji zostały umieszczone w sylabusie B.
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę. Wykłady obowiązkowe. Informacje szczegółowe znajdują się w sylabusie B.
Literatura
Studentki/studenci powinni znać i rozumieć treści przekazywane na wykładach oraz treści pomieszczone w publikacjach wymienionych w sylabusie B.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: