Socjologia w badaniach marketingowych 430-KS1-2SBM
Profil studiów Ogólnoakademicki
Język przedmiotu Polski
Rodzaj przedmiotu obowiązkowy, Moduł 4, przedmioty specjalnościowe - reklama i public relations
Dziedzina i dyscyplina nauki: dziedzina nauk społecznych, dyscyplina - socjologia
Rok studiów /semestr II rok, semestr III (studia pierwszego stopnia)
Wymagania wstępne (tzw. sekwencyjny system zajęć i egzaminów) - brak
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć 15 godzin, wykład
Punkty ECTS: 1
Bilans nakładu pracy studenta.
Rodzaje aktywności:
- udział w wykładach - 15 godzina
- przygotowanie do zaliczenia ii obecność na nim - 15 godzin
Wskaźniki ilościowe:
Nakład pracy studentki/studenta związany z zajęciami:
- wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - 20 godzin (0,8 pkt ECTS), o charakterze praktycznym 20 godzin (0,8 pkt ECTS).
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
1. Wiedza studentek i studentów (K_W10, K_W15)
a) zna i rozumie główne kierunki i tendencje przeobrażeń we współczesnej kulturze;
b) zna i rozumie podstawowe metody analizy i interpretacji różnych wytworów kultury
2. Umiejętności (K_U02, K_U11)
a) samodzielnie zdobywa wiedzę i umiejętności badawcze na poziomie podstawowym,
b) posiada umiejętność formułowania opinii krytycznych o wytworach kultury na podstawie wiedzy naukowej i własnego doświadczenia
3. Kompetencje (K_K01, K_K03)
a) zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i posiadanych umiejętności, rozumie potrzebę ustawicznego dokształcania się i rozwoju
zawodowego,
b) jest otwarty na nowe idee i poglądy
Kryteria oceniania
Warunkiem dopuszczenia do zaliczenia ustnego jest obecność na wykładach. Student, który będzie miał więcej niż 2 nieobecności na
wykładach, będzie musiał przed przystąpieniem do zaliczenia zdać dodatkowy test.
Literatura
Garbarski L., Zachowania nabywców, PWE 2001.
Nessim H., Dodge M.R., Kształtowanie cen. Strategie i procedury, PWE 1997.
Rudawska E., Lojalność klientów, PWE 2005.
Thomas M. J., Podręcznik marketingu, PWN 1999.
Tyszka T., Decyzje. Perspektywa psychologiczna i ekonomiczna, Scholar 2010.
Tyszka T., Falkowski A., Psychologia zachowań konsumenckich, GWP 2001.
Waniowski P., Strategie cenowe, PWE 2003.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: