Podstawy warsztatu coacha 440-SS1-2PWC1
Profil studiów - ogólnoakademicki.
Forma studiów–stacjonarne
Rodzaj przedmiotu –przedmiot fakultatywny
Język prowadzenia przedmiotu – np. język polski,
Dziedzina i dyscyplina nauki – najczęściej to będzie: nauki socjologiczne, socjologia
Rok studiów 3. sem. 5
Wymagania wstępne brak.
Liczba godzin: 30 godzin ćwiczeń.
Metody dydaktyczne – ćwiczenia, konsultacje
Forma zaliczenia przedmiotu – zaliczenie na ocenę
Punkty ECTS – 3
Bilans nakładu pracy studenta – udział w ćwiczeniach – 30 godzin, udział w
w konsultacjach - 4 godziny, przygotowanie do ćwiczeń: 30 godziny, razem: 68 godziny co odpowiada 3 pkt. ECTS*
W cyklu 2022:
|
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
KP6_WG1 - zna i rozumie definicje najważniejszych terminów socjologicznych, potrafi wskazać specyficzne problemy podejmowane przez socjologię
KP6_UW8 potrafi identyfikować problemy społeczne wybranej zbiorowości / grupy oraz analizować, oceniać i proponować ich rozwiązania
KP6_K01 jest zdeterminowany w kierunku potrzeby udoskonalania swoich umiejętności społecznych
KP6_K02 jest otwarty na pracę w grupie, potrafiąc przyjmować w niej różne role. dostrzega potrzebę kreatywnego kierowania zespołem ludzkim
Kryteria oceniania
Przedmiot nastawiony jest na pracę Studentów na ćwiczeniach, warsztatowo.
Studenci mają prawo do jednej nieobecności w semestrze. Ewentualne kolejne nieobecności należy zaliczyć na konsultacjach po uprzednim skonsultowaniu z prowadzącą zakresu materiału do opracowania.
Kryteria oceniania:
Osoby aktywne na 90% zajęć, wykonujące wszystkie prace domowe - ocena bdb
Osoby aktywne na 80% zajęć, wykonujące wszystkie prace domowe otrzymają ocenę dobrą plus
Osoby aktywne na 70% zajęć, wykonujące większość prac domowych - ocena dobra
Osoby aktywne na 50% zajęć i wykonujące większość prac domowych - ocena dostateczna plus
Osoby nie wykazujące aktywności, wykonujące część prac domowych ocena dostateczna.
Studenci z niepełnosprawnościami, problemami zdrowotnymi zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, w porozumieniu wykładowca-student, możliwa jest zmiana formy zaliczenia.
Literatura
S. Sinek. 2013. Zacznie od dlaczego. wyd. Helion: Gliwice
R. Nisbett. 2016. Narzędzia skutecznego myślenia. wyd. Smak Słowa: Sopot.
Bennewicz M. 2017. Cochaing i mentoring w praktyce. Podejście kognitywistyczne. wyd. Coach &coach: Zambrów M. Adams. 2004. Myślenie pytaniami.wyd. Studio EMKA: Warszawa
Uwagi
W cyklu 2022:
Na życzenie Studentów jedne zajęcia mogą być przeznaczone na realizację tematu wskazanego przez Studentów (z zakresu coachingu). |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: