Public Relations 450-ZN1-2XPUR
Profil studiów ogólnoakademicki
- forma studiów stacjonarne,
- rodzaj przedmiotu kierunkowy,
- dziedzina i dyscyplina nauki ekonomia, zarządzanie
- rok studiów 2, semestr 3,
- wymagania wstępne: ogólna wiedza marketingowa
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć 15 godzin wykładu i 15 godzin ćwiczeń,
Metody dydaktyczne:
- wykład tradycyjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, angażujący słuchaczy do zadawania pytań oraz dyskusji w trakcie wykładu,
- ćwiczenia: angażujące studentów do pracy grupowej w formie projektu, prezentacje multimedialne, studia przypadku
Liczba godzin:
Udział w wykładach 9
Przygotowanie do egzaminu końcowego 5
Udział w ćwiczeniach 9
Zapoznanie się z literaturą 11
Przygotowanie projektów na ćwiczenia 13
Udział w konsultacjach 2
Egzamin końcowy 1
Punkty ECTS: 2
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
1. Student ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych.
2. Student posiada wiedzę o zasadach funkcjonowania organizacji oraz procesach zmian zachodzących w ich strukturach oraz czynnikach determinujących przyczyny, przebieg, skale i konsekwencje tych zmian
Kryteria oceniania
Wykład połączony z prezentacją multimedialną, analiza studiów przypadków. Zaliczenie w formie egzaminu pisemnego – test.
Ćwiczenia - prezentacje studentów, analiza studiów przypadków. Przygotowane prezentacje przez studentów, obecność na zajęciach stanowią podstawę zaliczenia.
Literatura
1. Seitel Fraser P., Public relations w praktyce, Warszawa, 2003r.
2. Cenker E.M., Public relations, Poznań 2007
3. D. Tworzydło, Z. Chmielewski, Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem, Kraków 2010.
4. Rozwadowska B., Public relations, teoria, perspektywa, praktyka, Studio EMKA, Warszawa 2002.
5. Black S., Public relations, ABC, Kraków 2001r.Warszawa 1997.
6. B. Rozwadowska, Public relations – teoria, praktyka, perspektywy, Studio Emka, Warszawa 2002r.
7. L. Kupiec, A. Augustyn, Public relations, WSFiZ, Białystok, 2004.
8. D.M. Scott, The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, & Viral Marketing to Reach Buyers Directly, John Wiley & Sons, 2013.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: