Seminarium dyplomowe cz. 2 450-ZN1-3XSD2
2) Podstawowym celem pracy licencjackiej jest udokumentowanie, że:
student przyswoił sobie wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne przewidziane programem studiów,
potrafi ją wykorzystać w praktyce,
potrafi ją wzbogacić przez odpowiednie wykorzystanie dodatkowej literatury,
potrafi samodzielnie przeanalizować oraz zaprezentować na piśmie wybrany temat.
W cyklu 2022:
Podstawowym celem pracy licencjackiej udokumentowanie, że: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
SEM2_W01 - Studenta posiada zaawansowaną wiedzę z problematyki z której przygotowuje pracę licencjacką (KA6_WG2)
SEM2_W02 - Student zna podstawy metodologii badań oraz konstrukcji pracy licencjackiej oraz metody i techniki niezbędne w realizacji
zadania wyznaczonego tematem pracy (KA6_WK1, KA6_WK6)
SEM2_W02 - Student zna podstawy metodologii badań oraz konstrukcji pracy licencjackiej oraz metody i techniki niezbędne w realizacji
zadania wyznaczonego tematem pracy (KA6_WK6)
SEM2_W03 - Student w zaawansowanym stopniu zna i rozumie podstawowe prawa autorskiego oraz ochrony własności intelektualnej
(KA6_WK9)
SEM2_U01 – Student potrafi pozyskiwać i weryfikować materiały źródłowe do przygotowania pracy licencjackiej (KA6_UW1)
SEM2_U02 – Student jest zdolny do samodzielnego działania i rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów badawczych
związanych z realizowaną pracą licencjacką (KA6_UW2)
SEM2_U02 – Student potrafi sformułować problem badawczy, cel pracy oraz opracować koncepcję pracy licencjackiej (KA6_UW5)
SEM2_U02 – Student posiada umiejętność pisania tekstu naukowego i publicznego prezentowania wyników badań z wykorzystaniem
technik multimedialnych (KA6_UK1)
SEM2_U02 – Student potrafi określić priorytety służące skutecznej realizacji zadań związanych z pisaniem pracy licencjackiej (KA6_U02)
SEM2_U02 Student potrafi samodzielnie uzupełniać i doskonalić wiedzę z tematyki, z której przygotowuje pracę (KA6_UU1)
SEM2_K01 (Student ma świadomość ustawicznego uczenia się i zdobywania nowej wiedzy niezbędnej do napisania pracy licencjackiej
(KA6_KK1)
Kryteria oceniania
Zajęcia w formie konwersatorium, prezentacje, dyskusja nad określonymi problemami
Ogólne warunki zaliczenia seminarium:
Złożenie i zaakceptowanie przez promotora całej pracy licencjackiej
Literatura
Literatura podstawowa:
1. A. Dudziak, A. Żejmo, Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów, Wyd. Difin, Warszawa 2008
2. K. Wojcik, Piszę akademicką pracę promocyjną – licencjacką, magisterską, doktorską, Wyd. Lex a Wolters Kluwer business, Warszawa
2012
3. R. Lenart-Gansiniec, Systematyczny przegląd literatury w naukach społecznych. Przewodnik dla studentów, doktorantów i nie tylko, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2021
Literatura uzupełniająca:
1. R. Zenderowski, Praca magisterska, licencjat. Krótki przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, Wyd. CeDeWu,
Warszawa 2009
2. J. Majchrzak, T. Mendel, Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych, Wyd. UE w Poznaniu, Poznań 2009
3. K. Pawlik, R. Zenderowski, Dyplom z Internetu : jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?, CeDeWu, Warszawa 2013.
4. R. Wojciechowska, Przewodnik metodyczny pisania pracy dyplomowej, Wyd. Difin, Warszawa 2010
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: