Programowanie 2 460-KS1-2PRO3
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki: dziedzina nauki ścisłe i przyrodnicze, dyscyplina informatyka
Rok studiów / semestr: II / 3
Wymagania wstępne (tzw. sekwencyjny system zajęć i egzaminów): Programowanie 1
Laboratorium: 30
Metody dydaktyczne: metody poszukujące tj. problemowa, sytuacyjna, giełda pomysłów, laboratorium
Punkty ECTS: 2
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w laboratorium – 30h
Przygotowanie teoretyczne do zajęć – 10h
Przygotowanie do kolokwium lub realizacja zadania projektowego w domu – 5h
Czas trwania kolokwium - 2h
Zapoznanie z literaturą - 10h
Wskaźniki ilościowe:
- nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: 30 lub 32h, 1 ECTS
- nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela: 25h, 1 ECTS
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Wymagania (lista przedmiotów)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Zna struktury język programowania Python - KP6_WG4.
Potrafi posługiwać się konstrukcjami w języku Python do pozyskania informacji oraz wspomagania procesów poznawczych - KP6_UW7.
Rozumie potrzebę podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz kompetencji osobistych w zakresie języka Python - KP6_KR1.
Rozumie potrzebę współdziałania w grupach w celu rozwiązania problemu badawczego - KP6_KR2.
Kryteria oceniania
Forma zaliczenia przedmiotu: zaliczenie na ocenę.
Ocena końcowa wystawiana zgodnie ze skalą ocen wskazaną w Regulaminie studiów Uniwersytetu w Białymstoku.
Literatura
Literatura podstawowa:
1. Mark Lutz, Python. Wprowadzenie. Helion 2011
2. Thomas H. Cormen, Algorytmy bez tajemnic, Helion 2013
3. Mark Summerfield, Python 3. Kompletne wprowadzenie do programowania. Wydanie II, Helion 2010
Literatura uzupełniająca:
1. Wybrane materiały zawarte na stronie: https://www.python.org
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: