Networking in coaching 480-SS1-2NIC1
profil studiów: ogólnoakademicki
forma studiów: stacjonarne
rodzaj przedmiotu: fakultatywny
dziedzina i dyscyplina nauki: nauko socjologiczne, socjologia
rok studiów/semestr: rok II/ sem. 3; rok III/ sem. 5
wymagania wstępne: brak
liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin ćwiczeń
metody dydaktyczne: ćwiczenia
formy zaliczenia przedmiotu: zaliczenie na ocenę
punkty ECTS: Za zaliczenie przedmiotu student zdobywa 4 punkty ECTS:
Punkty ECTS 4
Bilans nakładu pracy studenta godz., w tym:
47 godz. – zajęcia z udziałem nauczyciela:
(w tym 30 godz. – udział studenta w ćwiczeniach , 17 godz. – bezpośredniego kontaktu, udział studenta w konsultacjach i w zaliczeniu)
53 godz. – praca własna studenta (w tym 24 godz. – przygotowanie Studenta do ćwiczeń (w oparciu o literaturę) , 22 godz przygotowanie projektu i 7 godz. – przygotowanie studenta do kolokwium (zaliczenia ćwiczeń)
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studenta związany z zajęciami: a) wymagający bezpośredniego udziału nauczyciela - liczba godzin: 47 punktów ECTS: 1,9
b) nie wymagający bezpośredniego udziału nauczyciela - liczba godzin: 53 punkty ECTS: 2,1
Zastosowano metody dydaktyczne z zastosowaniem zasad projektowania uniwersalnego w edukacji w odniesieniu do różnorodnych form motywowania studentów do pracy (np. praca w grupie), różnorodnych sposobów przekazywania wiedzy (np. projekcja filmu oraz różnorodnych form ekspresji studentów (np. burza mózgów, design thinking).
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024: | W cyklu 2023: |
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
KP6_KO1
KP6_KO2
KP6_KO5
KP6_UW7
KP6_WG1
KP6_UW8
Kryteria oceniania
1. Warunki zaliczenia ćwiczeń:
a) obecność: ćwiczenia obejmują 14 spotkań merytorycznych. 1 spotkanie organizacyjne (45 minut) nie jest obowiązkowe. Obecność na pozostałych warsztatach jest obowiązkowa. Student może opuścić 2 zajęcia. Ponadprogramową nieobecność należy zaliczyć u prowadzącej zajęcia. Osoba, która opuści ponad 5 spotkań nie uzyska zaliczenia z przedmiotu.
b) praca na zajęciach: Podczas warsztatów studenci wykonają 4 prace. Za każdą pracę można otrzymać 5 punktów.
c) prezentacja/projekt: Podczas warsztatów każdy student ma obowiązek wykonania i przedstawienia prezentacji:
• prezentacja jest przygotowywana z tekstów zaproponowanych przez prowadzącą oraz dobranych przez studentów; materiały dobrane przez studentów mogą mieć charakter publicystyczny;
• studenci są zobowiązani do wykorzystania łącznie co najmniej 3 materiałów dodatkowych;
• czas trwania wypowiedzi nie powinien przekraczać 25 minut;
• pamiętaj o przygotowaniu konspektu i podaniu bibliografii!
Za prezentację student może otrzymać maksymalnie 15 punktów, na liczbę punktów wpływają:
treść: czy w prezentacji wykorzystano najważniejsze pojęcia/zagadnienia poruszone w materiałach od prowadzącej (0-5),
dobór materiałów własnych (adekwatność i różnorodność doboru materiału), konspekt (0-5),
komunikacja: czy prezentacja została przedstawiona w sposób czytelny i ciekawy dla słuchaczy, czy osoba referująca była komunikatywna, czy prezentacja nie była czytana (0-5)
d) Zaliczenie pisemne w formie testu wyboru. Za zaliczenie można zdobyć maksymalnie 15 punktów.
Punktacja końcowa:
Maksymalnie można uzyskać 50 punktów.
punkty ocena
poniżej 25 niedostateczna
25 – 33 dostateczna
34 – 42 dobra
43 i więcej bardzo dobra
Literatura
J. Markoff, Entrepreneurs See a Web Guided by Common Sense, New York Times, 12.11.2006
T. O’ Reilly, What Is Web 2.0 Design Patterns and Business Models for the Next Generation of Software, http://www.oreilly.com
M. Trusov, R. E. Bucklin, K. Pauwels, Effects of Word-of-mouth versus traditional marketing: Findings from an internet Social Networking Sites, „Journal of marketing” 2009, 73
Brian McNair, An introduction to political communication, London – New York 2011.
Tim Highfield, Social media and Everyday Politics, Cambridge 2016
Clay Shirky, The political power of social media. Technology, the public sphere and Political Change, „Foreign Affairs” 2011, 28
Narelle Miragliotta, Politicians, Twitter and the Limits of the Virtual Political Public Sphere, „Social Alternatives” 2012, Vol. 31 No.2
Jennifer Golbeck, Justin M. Grimes,and Anthony Rogers, Twitter Use by the U.S. Congress, „Journal of the american society for information science and technology” 2010, 61
Carriane King, How Hillary and the Other Presidential Hopefuls Are Using Snapchat, www.socialmediatoday.com
Sarah Snow, Is Bernie Sanders a Social Media Nerd, www.socialmediatoday.com
Strony internetowe:
–socialmediatoday.com
–mashable.com
–entrepreneur.com
–socialmediaexaminer.com
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: