Social media- warsztaty 480-SS2-1SMW2
Podczas zajęć studenci/ studentki będą przygotować od podstaw koncepcję na kampanię marketingową w social mediach na wybrany temat. Będą wykorzystywać techniki badawcze do uzyskania insightu konsumentów, realizować krótkie badania w tym celu.
Podczas zajęć studenci/ studentki będą przygotować od podstaw kampanię marketingową w social mediach na wybrany temat. W trakcie
zajęć będą pracować w małych grupach zadaniowych, sami będą rozdzielać zadania. Zajęcia będą składać się z części teoretycznej
(wykład, lektury) i praktycznej (praca zespołowa nad poszczególnymi etapami).
Uczestnicy zajęć będą przeprowadzać własne badania odbiorców kampanii.
Profil studiów - ogólnoakademicki.
Forma studiów–stacjonarne
Rodzaj: specjalizacyjny
Język prowadzenia przedmiotu – język polski.
Dziedzina i dyscyplina nauki – nauki socjologiczne, socjologia
Rok studiów/semestr – stopień 2, rok I/sem. I
wymagania wstępne - brak
liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć - 30 godz. laboratorium
metody dydaktyczne - laboratorium, konsultacje
forma zaliczenia przedmiotu - zaliczenie na ocenę
Bilans nakładu pracy studenta –
30 godzin - obecność na zajęciach
2 godzin - udział w konsultacjach;
4 godz. udział w zaliczeniu
38 godzin - przygotowanie do zajęć;
• Wskaźniki ilościowe:
- godziny wymagające udziału nauczyciela 47,5 godzin = 1,9 ECTS
- samodzielna praca studenta: godzin = 1,1 ECTS
łącznie 75 godz. = 3 ECTS
W cyklu 2023:
Podczas zajęć studenci/ studentki będą przygotować od podstaw koncepcję na kampanię marketingową w social mediach na wybrany temat. Będą wykorzystywać techniki badawcze do uzyskania insightu konsumentów, realizować krótkie badania w tym celu. |
W cyklu 2024:
Podczas zajęć studenci/ studentki będą przygotować od podstaw koncepcję na kampanię marketingową w social mediach na wybrany temat. Będą wykorzystywać techniki badawcze do uzyskania insightu konsumentów, realizować krótkie badania w tym celu. |
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
komunikacji i mediów w nowoczesnym społeczeństwie
w aspekcie socjologicznym, kulturowym, politycznym,
ekonomicznym
KP7_WK4 potrafi scharakteryzować i wyjaśniać strategie
decyzyjne i ich następstwa: jednostek, grup i instytucji
w odniesieniu do sfery rynku i własnej przyszłości
KP7_UW2 potrafi dokonać krytycznej oceny danych, formułować
własne opinie, wyciągać wnioski z analizy
KP7_UW7 posiada umiejętność samodzielnego wykorzystania
zdobytej wiedzy w różnych zakresach i formach,
rozszerzoną o krytyczną analizę skuteczności
i przydatności stosowanej wiedzy
KP7_UW10 potrafi posługiwać się technologiami i narzędziami
informatycznymi do pozyskiwania informacji,
wspomagania procesów poznawczych
i komunikacyjnych oraz upowszechniania wiedzy
KP7_UO1 jest otwarty na pracę w grupie, potrafiąc przyjmować
w niej różne role i jest świadomy roli kreatywnego
kierowania zespołem ludzkim
KP7_KO1 ma pogłębioną świadomość znaczenia wiedzy
socjologicznej w rozwiązywaniu problemów społecznych, jest otwarty na przekazywanie swojej
wiedzy
KP7_KO2 jest przygotowany do pełnienia funkcji
współorganizatora przedsięwzięcia o charakterze
ekonomicznym, potrafi partycypować w planowaniu
i przewidywaniu efektów takich przedsięwzięć
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę lub forma zaliczenia: zaliczenie na ocenę
Ocena jest składową:
Praca indywidualna:
1) aktywny udział w zajęciach: dyskusja nad poszczególnymi zagadnieniami w oparciu o zadaną literaturę i wiedzę własną
Praca grupowa:
1) przygotowanie się na zajęcia (zrealizowanie poszczególnych etapów pracy projektowej)
2) ocena końcowego efektu pracy grupy projektowej (kryteria: kreatywność, adekwatność do potrzeb klienta, spójność)
3) ocena za prezentację efektów pracy projektowej
Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest prezentacja rezultatów grupowej pracy projektowej. Możliwa jest 1 nieobecność
nieusprawiedliwiona. Przy nieobecnościach powyżej 50 % nie ma możliwości uzyskania zaliczenia.
Literatura
Philip Kotler, Marketing, Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002
Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2002.
Paweł Tkaczyk, Narratologia, Warszawa : PWN, 2018
Earl Babbie, Badania społeczne w praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004
Beata Michalska – Dominiak, Piotr Grocholiński, Poradnik Design Thinking, Helion 2019
Artur Jabłoński, Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować (copywriting &
webwriting)
https://arturjablonski.com/
https://paweltkaczyk.com/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: