Contemporary terrorism and other asymmetric threats 490-ERS-1COT
Profil studiów - ogólnoakademicki.
Forma studiów - stacjonarne.
Rodzaj przedmiotu - obowiązkowy.
Dziedzina i dyscyplina nauki - nauki społeczne, stosunki międzynarodowe.
Rok studiów/sem. - rok III/sem. 1.
Wymagania wstępne - brak.
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć - 30 godzin ćwiczeń.
Metody dydaktyczne - dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa.
Punkty ECTS - 4.
Bilans nakładu pracy studenta - udział w zajęciach 30 godz., przygotowanie do zajęć 60 godz., udział w konsultacjach związanych z zajęciami 10 godz. Razem: 100 godzin, co odpowiada 4 pkt ECTS.
Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 40 godz., co odpowiada 1,6 pkt ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 60 godz., co odpowiada 2,4 pkt ECTS.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Ćwiczenia
zaliczenie końcowe - aktywność na zajęciach + zaliczenie ustne
Literatura
Romm, Madeline. 2023. "Government Responses to Asymmetric Threats: The State of the Literature on Counterinsurgency from 2002 to 2022—Legal Approaches.", https://www.start.umd.edu/sites/default/files/publications/local_attachments/MADELINEFINALLAW_REPORT.pdf
Edna F. Reid, Hsinchun Chen. "Mapping the contemporary terrorism research domain". International Journal of Human-Computer Studies
Volume 65, Issue 1, January 2007, Pages 42-56, https://doi.org/10.1016/j.ijhcs.2006.08.006
Qurtuby, S. A., & Aldamer, S. (2021). Terrorism and Counterterrorism in Saudi Arabia. Contemporary Review of the Middle East, 8(1), 56-76. https://doi.org/10.1177/2347798920976286
Małgorzata Kuć. "The specific nature of asymmetric conlict". Teka Komisji Prawniczej PAN Oddział w Lublinie, Vol. XIII, 2020, nr 2, p. 375-381, https://doi.org/10.32084/tekapr.2020.13.2-28
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: