Seminarium warsztatowe - public relations 520-KS1-2SWP
1.profil studiów: ogólnoakademicki
2.forma studiów: stacjonarne
3.rodzaj przedmiotu: obowiązkowy, moduł 4
4.Dziedzina nauk społecznych, dyscyplina nauk o poznaniu i komunikacji społecznej
5.rok / semestr studiów: II r. I st, semestr 4
6.wymagania wstępne:
7.liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin laboratorium
8.metody dydaktyczne: dyskusja z wykorzystaniem różnych źródeł wiedzy, prezentacja i analizy przypadków, opracowanie i prezentacje tematyczne studentów.
Punkty ECTS: 2
Bilans nakładu pracy studenta :
- laboratorium 30 godz.
- realizacja własnych projektów ćwiczeniowych - 18 godz.
- udział w konsultacjach - 2 godz.
ŁĄCZNY nakład pracy studenta w godz. 50
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studenta związany z zajęciami :
1. wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - liczba godzin 32; punkty ECTS 1,28
2. o charakterze praktycznym - liczba godzin 48; punkty ECTS 1,92
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
UMIEJĘTNOŚCI
SWP_UW1 - student potrafi wyszukiwać i użytkować informacje na temat omawianych zagadnień związanych z działalnością public relations w organizacji z wykorzystaniem różnych źródeł informacji (KA6_UW1)
SWP_ UW2 - student potrafi wyszukiwać i użytkować informacje na temat omawianych zagadnień związanych z działalnością reklamową i public relations w organizacji z wykorzystaniem technologii multimedialnych (KA6_UW6)
SWP_ UW2 - student potrafi przygotowywać wystąpienia ustne lub/i pisemne oraz prezentacje multimedialne na temat omawianych zagadnień związanych z działalnością public relations w organizacji (KA6_UK4)
KOMPETENCJE
SWP_KK1 - student jest gotów do analizy wybranych sytuacji i związanych z nimi problemów praktycznych dotyczących działalności public relations w organizacji oraz do formułowania propozycji ich rozwiązania (KA6_KK2)
SWP_KK2 - student jest gotów do organizowania pracy własnej (KA6_KO2)
Kryteria oceniania
Łączna ocena ze zrealizowanych ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz aktywności podczas zajęć.
Skala ocen z zaliczenia ćwiczeń oraz egzaminu odpowiada skali określonej w par. 23 Regulaminu studiów UwB.
Minimalny wymagany próg do zaliczenia przedmiotu/ćwiczeń wynosi 51% maksymalnej liczby punktów.
Nieobecności na ćwiczeniach: - dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione nieobecności na ćwiczeniach (4 godz. dydaktyczne); nieobecności przekraczające dopuszczalny limit powinny być zaliczane na konsultacjach
Literatura
Literatura podstawowa
Dariusz Tworzydło, Public relations: praktyka komunikowania 3.0, Warszawa 2023, Wydawnictwo Naukowe PWN.
David Meerman Scott; przekład Aleksandra Samson-BanasikNowe zasady marketingu i PR: jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących, MT Biznes, Warszawa 2022.
Jacek Barlik, Doskonałe public relations: teorie, kontrowersje, debaty, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2021.
Budzyński Wojciech, PR public relations: wizerunek, reputacja, tożsamość , Poltext, Warszawa 2018.
Olędzki J. (red.) Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, Oficyna Wydawnicza ASPRA, Warszawa 2010.
Literatura uzupełniająca
Borkowski I., Stasiuk-Krajewska K. (red.), Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2012.
Olędzki J., Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu, Oficyna Wydawnicza ASPRA, Warszawa 2011.
Budzyński W., Public relations Strategia i nowe techniki kształtowania wizerunku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008.
Szyfter J.P., Public relations w Internecie, Wydawnictwo ONE Press, Gliwice 2005
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: